خبرهای داغ:
اندیمشک جوان، امام جمعه اندیمشک در جلسه شورای فرهنگ عمومی اندیمشک با اشاره به لزوم پیگیری بخش های قرآنی در اندیمشک، گفت: فاصله گرفتن از قرآن مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت و امروز باید برای بخش های قرآنی هزینه های بیشتری اختصاص داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۷۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری  در جلسه شورای فرهنگ عمومی اندیمشک که با حضور دبیر جشنواره ملی ملکوت برگزار شد افزود: امروز یکی از نیازهای جامعه ما بخصوص جوانان کمبود محتوا و خوراک فرهنگی با زمینه قرآنی است .

وی در ادامه افزود: از طرفی برای معرفی سبک زندگی اسلامی و قرآنی که از ضروریات است باید ارتباط جوانان با قرآن بیشتر شود.

امام جمعه اندیمشک در ادامه تصریح کرد: گروههای مختلف تکفیری تروریسیتی با حمایت های آمریکا و اسرائیل بدنبال نشان دادن چهره ای دروغین از اسلام واقعی به دنیا هستند و لذا ترویج فرهنگ اسلامی مبتنی بر قرآن یک به گزارش ایرنا ابوالفضل خراسانی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه اندیمشک افزود:یکی از رویکردهای اصلی طرح ملی ملکوت، ترویج منظومه معرفتی دین بر اساس نظرات آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید و مفسر بزرگ قرآن کریم است.ی از راهکارهای مقابله با این هجمه ها است.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در ادامه استفاده از ظرفیت های بزرگ مراجع عظام را گزینه مناسبی برای انجام کارهای قرآنی و تفسیر قرآن کریم عنوان کرد.

دبیر جشنواره ملی ملکوت  در خصوص طرح ملک ملکوت گفت: این طرح ترویج منظومه معرفتی دین بر اساس نظرات آیت الله جوادی آملی است.

ابوالفضل خراسانی با اشاره به اینکه اولین قدم در این زمینه راه اندازی رشته تفسیر قرآن است،  گفت: پیگیر راه اندازی  رشته تخصصی تفسیر قرآن در شهرستان اندیمشک هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها