نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان گفت: فضایی که بر علیه اساس انقلاب کار می‌شود فضایی آلوده است و میخواهند جوانان ما را از ولایت جدا کنند پیام شهدا این است از ولایت جدا نشوید.
کد خبر: ۸۹۳۳۱۷۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در یادواره شهدای روستای هنجروئیه و شهدای گمنام مسجد ابوالفضل (ع) شهرستان زرند که جمع کثیری از امت شهید پرورو ولایتمدار نیز حضور داشتند طی سخنانی اظهار داشت: دعای عرفه عشق امام حسین با خداست با خدا قهر نکنید. قهر با حجاب قهر با خداست.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با اشاره به حجاب و اهمیت آن تحت هر شرایطی چنین گفت: به کوفیان خبر دادند که کاروان اسرا در حال ورود به شهر شام است و این اسرا گرسنه و تشنه اند، کاروان اسرا آمدند و کوفیان با نان، خرما و آب شروع به پذیرایی از کاروان اسرا کردند در این میان حضرت زینب (س) خرما و نان و آب‌ها را جمع کرد و فرمود: صدقه برای بچه‌های پیامبر حرام است. یک زن در میان استقبال کنندگان وقتی دید در غارت، غارتگران کربلا لباس اسرا به غارت رفته است مقداری زیادی چادر و روسری آورد و حضرت زینب (س) آن‌ها را قبول کردند و آن زن گفت: آهای خواهران پیرو زینب بشنوید حضرت زینب (س) غذا و آب را قبول نکرد، اما چادر و روسری را قبول کرد، چون بحث حجاب و غیرت است. چندین آیه در قرآن به صراحت سخن از حجاب دارند.
ایشان در خصوص پیام‌های شهدا به ما افزود: پیام شهدا پیام دین است، پیام معنویت است، پیام مهدویت است، پیام سعادت دنیا و آخرت است.
آیت الله خاتمی در خصوص توصیه به حمایت از ولایت چنین بیان داشت: شهیدان داخل وصیت نامه خوداینچنین نوشته اند که شما را به حمایت از امام و ولایت سفارش میکنیم، وصیت نامه شهدا را بخوانید انسان ساز است. در وصیت نامه بسیاری از شهدا آمده است که من لبیک به امام گفتم و در راه ولایت به دفاع پرداختم و این لبیک و جهاد در حقیقت لبیک به سالار شهدا ابی عبدالله است.
اصل پیام شهدا ولایت مداری است همانطور پیام شهدا کربلا همین است “امیری حسین و نعم الامیر” دم از ولایت است.
آیت الله خاتمی در بحث فتنه و فتنه گران چنین گفت: فتنه و مقابله با فتنه تا سران فتنه توبه نکنند و عذرخواهی نکنند هنوز است. رهبر ما تنها رهبر سیاسی نیست بلکه حجت شرعی است.
وی با اشاره به فضای کنونی جامعه و پیام شهدا گفت: فضایی که بر علیه اساس انقلاب کار می‌شود فضایی آلوده است و میخواهند جوانان ما را از ولایت جدا کنند پیام شهدا این است از ولایت جدا نشوید.
ایشان در خصوص رهبر معظم انقلاب چنین گفتتد: ما نظیر این بزرگوار نداریم، داریم؟ بزرگی که دو ساعت قبل از اذان صبح بیدار است. بزرگی که توسلش به امام زمان (عج) است، بزرگی که بسیاری از سیاسیون غربی ایشان را دور اندیش و آینده نگر می‌دانند.
آیت الله خاتمی در خصوص آمریکا و استکبار جهانی چنین بیان داشت: پیام شهدا در مقطع کنونی پیام نفرت از استکبار با تمام وجود است و یزید امروز آمریکاست.
ایشان با اشاره به برجام گفت: برجام انجام شد رهبری فرمودند: ما به این مذاکره خوشبین نیستیم. برجام بسته شد دولتمردان ما پایبند بودند، ولی آمریکایی‌ها پایبند نبودند تحریم روی تحریم کردند.
آیت الله خاتمی در پایان با اشاره به لفاظی های مسئولین امریکا در مورد تحریم سپاه افزود : قصه تحریم سپاه ، قصه راحتی نیست که از گلوی شما پایین برود . امریکا بداند با این تحریم بیچاره خواهد شد .

ارسال نظرات