خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به توهین‌های ترامپ علیه ایران گفت: می‌طلبد مسئولین کشور ما بدون اغماض پاسخ دندان‌شکن و محکم و درخور به سردمداران سفاک آمریکا بدهند که تا ابد از یادشان نرود.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۰۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

مسئولین باید پاسخ دندان‌شکن و محکمی به سردمداران سفاک آمریکا بدهندحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به زیر سئوال بردن برجام و توهین‌های ترامپ علیه ایران بیان داشت: این حیله و مکر آمریکا حرف تازه‌ای نیست بلکه این خصلت این کشور مستکبر و مظلوم‌کش است.

وی ابراز داشت: می‌طلبد مسئولین کشور ما بدون اغماض پاسخ دندان‌شکن و محکم و درخور به سردمداران سفاک آمریکا بدهند که تا ابد از یادشان نرود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این دولت مستکبر فقط زبان زور می‌فهمد بنابراین دولتمردان ما باید یک لحظه در مقابل خوی استکباری آمریکا عقب‌نشینی نکنند چراکه عقب‌نشینی در برابر استکبار غیر قابل جبران است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان از همان ابتدا از حیله و مکر این دشمن اسلام با خبر بود و موضوع دبه در آوردن آمریکا را پیش‌بینی کرده بود.

قربانی در پایان سخنانش با اشاره به بصیرت بالای ملت ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران این توطئه را نیز با بصیرت خود خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات