رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مستکبر هر جای عالم باشد ما از نظر دینی وظیفه داریم با آنها مقابله کنیم چون اسلام این را به ما یاد داده است و این مسئله فقط یک بحث سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) می‌توانست به راحتی زندگی خود را انجام دهد اما از مکتب اسلام آموخت در مقابل ظلم ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۱۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی محمدی در گفتگویی اظهار کرد: باید بدانیم فلسفه قیام امام حسین(ع) چه بود و وظیفه خود را در این خصوص بشناسیم.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از معرفت حسینی یک امر ضروری و مهم است که آثار و برکات بسیار زیادی دارد، افزود: مهم‌ترین وظیفه ما این است که هدف امام حسین(ع) از قیام را به خوبی بشناسیم و آن را در زندگی و جامعه پیاده کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: راهی جزء قیام و شهادت برای امام حسین(ع) وجود نداشت و ایشان باید با یک راه جدید سلطنت فاسد را نابود می‌کردند و بجای آن حکومت دینی صحیح و حکومت قرآنی را در جامعه پیاده‌سازی می‌کرد.

محمدی با بیان اینکه دین اسلام یک دین فردی نیست بلکه یک دین اجتماعی و سیاسی است، ادامه داد: مسلمانان در زندگی باید دست یکدیگر را بگیرند و فقط به فکر خوب زندگی کردن خود نباشند.

وی با بیان اینکه مستکبر هر جای عالم باشد ما از نظر دینی وظیفه داریم با آنها مقابله کنیم چون اسلام این را به ما یاد داده است و این مسئله فقط یک بحث سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) می‌توانست به راحتی زندگی خود را انجام دهد اما از مکتب اسلام آموخت در مقابل ظلم ایستادگی کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امام حسین(ع) هیچگاه در مقابل ظلم سکوت نکرد، افزود: ملت ایران اسلامی در سایه معرفت اسلامی و مکتب دینی مقابل دشمن ایستادگی کرده است و تا به الان دشمنان هنوز این معرفت ملت ایران را به خوبی درک نکرده‌اند.

محمدی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور منفور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رئیس جمهور ابله و احمق آمریکا سخنانی از زبان خود جاری کرد که در شأن حکومت خودش است و این نشانه حماقت آمریکاست.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم پایگاه خود را دارد و با وجود رهبری بر عزت سپاه پاسداران افزوده می‌شود، اضافه کرد: عصبانیت رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا از سپاه پاسداران نشان‌دهنده این است که سپاه راه خود را درست می‌رود و این نشت از حقانیت و عظمت سپاه دارد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سپاه با حمایت ملت ایران و با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا بر دهن مستکبران خواهد زد، خاطرنشان کرد: آمریکا هنوز نفهمید مکتب نظامی، اجتماعی، سیاسی و دینی سپاه پاسداران چه قدرتی دارد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه آمریکا زور و قُلدُری را از سر ملت خود بردارد تا نارضایتی مردم آمریکا مشخص شود، گفت: هیأت حاکمه و رئیس جمهور آمریکا بداند تمام اقشار مختلف مردم با هر گرایش سیاسی در مقابل حرف‌های ابلهانه ترامپ متحدتر می‌شوند.

محمدی با تاکید بر اینکه ترامپ فکر می‌کند بین ملت و حاکمیت می‌تواند فاصله ایجاد کند اما کاملا در اشتباه است، تصریح کرد: خوی و خصلت آمریکا درندگی و گرگ‌مانند است و هیچ بوی از مذاکره نبرده نمی‌برد.

وی با بیان اینکه برای برون‌رفت از مشکلات کشور باید از سرمایه انسانی و اجتماعی داخل کشور استفاده کنیم و چشم به بیرون نداشته باشیم، اضافه کرد: نباید به لبخندهای دشمن روی خوش نشان دهیم و از اخم آنها نیز نباید هراس داشته باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه جمهوری اسلامی از توپ و تَشَرهای آمریکا هراسی ندارد، گفت: داعش نفس‌های آخر خود را می‌کشد و به زودی به‌صورت کامل از بین می‌رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها