خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مسئولین نظام اسلامی در روزهای سخت یکپارچه عمل می کنند

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بااشاره به سخنرانی رئیس جمهور گفت: این سخنرانی به همه نشان داد که در روزهای سخت، مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران، وحدت و یکپارچگی لازم را داشته و تبعیت از رهبر معظم و هوشمند انقلاب را ملاک کار خود قرار می دهند .
کد خبر: ۸۹۳۳۲۳۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص پاسخ رییس جمهور ایران اسلامی به سخنان و توهین های ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: صحبت های آقای روحانی در جمعه شب نسبت به سخنان ایشان طی 5 سال گذشته بسیار متفاوت بود.
وی ادامه داد: در این سخنرانی نکات حائز اهمیت بسیاری وجود داشت که از این میان می توان به مواردی چون اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب نسبت به آمریکا و ادعاهایش برای رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده کاملا آشکار گردید.
برزگر ادامه داد: بیانات دیشب آقای روحانی توانست بحث وحدت ملی نظام جمهوری اسلامی را بر همگان اثبات کند و نشان داد که توانمندی های نظامی جمهوری اسلامی ایران هنوز به قوت خودش باقی است.
این مسئول ابراز کرد: در مقابل برخوردهای آمریکا دولتمردان ما نیز از هیئت حاکمه آمریکا توقعاتی داشتند که هیچ یک به عرصه عمل نرسید.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) بیانات دیشب آقای روحانی را مسئله ای دو طرفه دانست و تبیین کرد: سخنان دکتر روحانی برای همگان و به ویژه تیم مذاکره کننده ثابت کرد که آمریکایی ها همواره اهل خیانت، دروغ، خدعه و نیرنگ هستند.
وی اضافه کرد: این سخنرانی به همه نشان داد که در روزهای سخت، مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران، وحدت و یکپارچگی لازم را داشته و تبعیت از رهبر معظم و هوشمند انقلاب را ملاک کار خود قرار می دهند .
برزگر گفت: این سخنرانی متفاوت نشان داد با گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی مردم و مسئولین کشور ما علیرغم تفاوت سلیقه ها وحدت لازم را دارند و اجازه نمی دهند که در روزهای سخت ارزش ها و آرمان های نظام به خطر بیفتد.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در خاتمه یادآور شد: امروز می بینیم که اعتماد خباثت آلودی که برخی ها به دولت حاکمه آمریکا داشتند تقریبا برطرف شده است و این دسته از افراد از دیدگاه خود نا امید شده اند که ما نسبت به این مسئله خوش‌بین هستیم.

 1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار