سردار باقرزاده در یادواره شهدای منطقه کیسکان شهرستان بافت
سردار باقر زاده مسوول گروه تجسس شهدا ضمن اشاره به اینکه شهدا از جنس انبیاء بودند و درجات انهاشبیه هم است اظهار داشت: شهدا اهل عمل بودند و در وانفسای جنگ و عربده کشی دشمن و اضطراب ملت جلوی دشمن ایستادند و تسلیم نشدند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛یادواره شهدای روستای کیسکان شهرستان بافت با حضور مسوولین شهرستانی،خانواده شهدا، ایثارگران در مسجد امام زمان (عج) کیسکان برگزار شد.

سردار باقر زاده مسوول گروه تجسس شهدا که مهمان ویژه این کنگره بود، ضمن اشاره به اینکه شهدا از جنس انبیاء بودند و درجات انهاشبیه هم است اظهار داشت: شهدا اهل عمل بودند و در وانفسای جنگ و عربده کشی دشمن و اضطراب ملت جلوی دشمن ایستادند و تسلیم نشدند، عده ای هم محکم نبودند و سست بودند، در جنگ حقیقتها روشن میشود، میزان صداقتها روشن می شود.
وی گفت: شهدا در بهبوهه جنگ ایمان را به خوبی نشان دادند و با بروز ایمان جایگاه رفیع شهادت را بدست آوردند، ما اینجا جمع می شویم برای چه؟ برای اینکه حرفهایمان را منتقل کنیم، یادواره شهدا یک تذکر است، اگر تمام تلاشمان را هم بکنیم حق مطلب را نمیتوانیم ادا کنیم

مسوول گروه تفحص شهدای کشور در ادامه بیان نمود: این غلط است که میگوییم شهدا رفتند و ما مانده ایم بلکه برعکس آن است، شهدا بعد از ما هم مانده اند، جاویدان شدند و در عالم بقا با خداوند هستند ولی ما میرویم و فانی هستیم.

وی درپاسخ برخی در که می گویند نباید یادواره شهدا برگزار شود و این شبهه ها را در فضای مجازی ابراز می کنند، گفت: امام قبلا جواب اینها را داده است و فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، شهید حججی ها رویشهای انقلابند و باعث هدر نرفتن خون شهدای جنگ تحمیلی، عزت و افتخار اسلام هستند.

این مسوول تفحص شهدا تصریح کرد: بزرگداشت شهدا براین است که همچون شهید حججی در برابر دشمنان سر خم نکنیم و حرف ایشان حرف شهدا عاشوراست، ما نباید با موضوع شهدا سطحی برخورد کنیم، در ایران ایمان وجود دارد و نشانه استیصال وجود ندارد.

سردار باقرزاده در خصوص بهترین خاطره ای که در تفحص شهدا با چشم خود دیده بود، افزود: در جایی در حال تفحص شهدا بودیم که دفترچه ای همراه یگ شهید پیدا کردیم ، بعد از گذر چندین سال دفترچه سالم بود، یکی از دوستان دفترچه را باز کرد و دید دفترچه مداحی است، متوجه شدیم که شهید ما مداح بوده است، همکار ما گفت تفعلی براین دفترچه بزنیم ببینیم چه بیتی می آید و این بیت در وجه حضرت رقیه(س) آمد:”عمه بیا گم شده پیداشده شام خرابه شب یلدا شده»
در پایان این مراسم با مداحی حاج رضا نبوی به پایان رسید.

ارسال نظرات