سید ساجد یعقوبی
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: مجمع نمایندگان استان تعامل سازنده با دولت دارد ولی تعلل وزارت کشور انتخاب استاندار اردبیل را به تاخیر انداخته است.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۴۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

تعلل وزارت کشور در انتخاب استاندار اردبیل قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارنگاران اظهار داشت: در مورد انتخاب استاندار جدید، گزینه‌های بومی برای مجمع نمایندگان استان اردبیل اولویت داشت و در این راستا صادق سروری، اقبال عباسی و ناصر نصیری به عنوان گزینه‌های مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور معرفی شدند.

وی گفت: از آنجایی که رویکرد دولت و وزارت کشور انتخاب استانداران غیربومی بود، مجمع با احترام به رویه دولت، در مرحله بعد سه گزینه غیربومی اکبر بهنامجو، عباداله کامکار و سیدجواد نگارنده را به وزارت کشور معرفی کرد که تا بدین لحظه وزارت کشور به جمع‌بندی نرسیده‌ است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر وحدت و انسجام مجمع نمایندگان استان افزود: مجمع نمایندگان در کنار تعامل بین بخشی به ویژه با نماینده ولی‌فقیه در استان، به صورت همه‌جانبه از گزینه‌های توانمند برای تصدی استانداری اردبیل حمایت می‌کند و هیچ‌گونه اختلاف نظری در بین اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در مورد انتخاب استاندار جدید وجود ندارد.

بدری آشنایی با مسائل استان و توانمندی و داشتن انگیزه بالا را سه شاخص مهم برای مجمع نمایندگان استان در انتخاب استاندار جدید برشمرد و تصریح کرد: با توجه به سه شاخص یاد شده مجمع نمایندگان از چهار گزینه مطرح شده از سوی وزارت کشور که شامل آقایان بهنام جو ، چاوشی ، کامکار و رازانی است، فقط دو نفر را مشمول شاخص های مذکور تشخیص داده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد وزارت کشور در اسرع وقت از بین گزینه‌های مطرح شده فردی توانمند، آشنا به مسائل استان، توسعه‌گرا، با انگیزه و کاری برای تصدی جایگاه استانداری اردبیل معرفی کند.

ارسال نظرات