خادمین اربعین حسینی در 5 نوبت به کربلا اعزام می شوند/ حسینیه شهید حججی در موکب فاطمه زهرا(س) برپا می شود

طبرستانی با بیان اینکه خادمان اربعین حسینی در پنج نوبت به عراق اعزام می‌شوند، اضافه کرد: امسال اعزام 300 خادم از سوی این ستاد انجام شد که 40 نفر از خادمان را بانوان تشکیل می‌دهند و خادمان این ستاد تمام هزینه‌های اعزام به عراق را شخصا متقبل شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۴۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسین طبرستانی در گفت‌وگویی با اشاره به اعزام و استقرار نخستین گروه از اعضای ستاد در شهر کربلای معلی برای تدارک و آماده‌سازی موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران، اظهار کرد: کار آماده‌سازی امکانات آغاز شده است و امسال با کسب تجارب از سه سال گذشته، نوع خدمات با عنایت سیدالشهدا(ع) بهتر از گذشته می‌شود.

وی با اشاره به ساخت سرویس‌های بهداشتی سیار از سوی معاونت عملیات این ستاد برای انتقال به کربلا در جهت رفاه زائران، تصریح کرد: با توجه به مشکلات شهر کربلا در ایام اربعین، برخی از امکانات در جهت کیفی‌بخشی به خدمات و افزایش سطح پذیرش بیشتر از گذشته می‌شود.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران خاطرنشان کرد: حسینیه موقت شهید حججی برای برپایی مراسم‌های مذهبی و مراسم نماز جماعت زائران حسینی امسال در محل موکب فاطمه الزهرا(س) در شهر کربلا برپا می‌شود.

این مسؤول با اعلام خبر برپایی درمانگاه موقت امام سجاد(ع) برای سومین سال متوالی در محل موکب فاطمه الزهرا(س)، یادآور شد: سال گذشته خدمات درمانی به وجود کمبود امکانات از جمله دارو، از سوی پزشکان این ستاد به صورت شبانه‌روزی به همه زائران به ویژه زائران عراقی انجام شد که سبب رضایت آن‌ها شد و امسال نیز 25 نفر خادم درمانی در این درمانگاه خدمت می‌کنند.

طبرستانی با بیان اینکه خادمان اربعین حسینی در پنج نوبت به عراق اعزام می‌شوند، اضافه کرد: امسال اعزام 300 خادم از سوی این ستاد انجام شد که 40 نفر از خادمان را بانوان تشکیل می‌دهند و خادمان این ستاد تمام هزینه‌های اعزام به عراق را شخصا متقبل شده‌اند.

وی با اعلام خبر اعزام 25 نفر از کادر درمانی برای مداوای بیماران در اربعین حسینی، ادامه داد: همواره در مسیر خدمت به سیدالشهدا(ع) این اعتقاد را داریم که باید به بهترین نحو خدمت کنیم و گره‌های بزرگ با عنایت امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) در مسیر خدمت گشوده می‌شود.

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران ادامه داد: سال گذشته در کنار محل استقرار اصلی ستاد در ورزشگاه نیمه ساخته کربلا، دو مکان دیگر نیز از سوی این ستاد آماده سازی شد و در اختیار زائران اربعین قرار گرفت.

این مسؤول از حضور و خدمت‌رسانی برخی از مقامات عراقی در موکب پذیرایی این ستاد خبر داد و یادآور شد: با اعلام داوطلبانه و در راستای همکاری‌های فی مابین ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران با مقامات محلی استان کربلا، برخی از مقامات ارشد این استان به صورت داوطلبانه در موکب پذیرایی این ستاد به زائران اربعین خدمت خواهند کرد.

طبرستانی گفت: موکب پذیرایی، محل اسکان و خدمت رسانی به زائران، درمانگاه امام سجاد(ع) و حسینیه موقت شهید حججی در خیابان الجمعیه در محل ورزشگاه شهر کربلا مستقر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار