خبرهای داغ:
حسینی رئیس اداره راه برخوار در جلسه شورای شهر دولت آباد در رابطه با اعطای مجدد تسهیلات برای نوسازی بافت های فرسوده، عنوان کرد: در آینده نزدیک جلسه ای به این منظور برگزار خواهد شد که چگونگی دریافت این تسهیلات به اطلاع مردم خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۵۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ جلسات شورای اسلامی شهر دولت آباد هر هفته با حضور یکی از مسئولان شهرستان در دفتر شورا برگزار می شود.

سید علی حسینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار با قبول دعوت اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد، در جلسه شورای شهر شرکت کرد و به طور کامل به سوال های اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد پاسخ داد.
رئیس اداره راه و شهرسازی برخوار در این جلسه در مورد پروژه آزاد راه شهرستان برخوار به بزرگراه اصفهان – کاشان به بیان توضیحاتی پرداخت که برای ادامه آزاد سازی این مسیر به مدد شورای شهر دولت آباد و نیز شهرهای همجوار خواهد آمد.

حسینی در رابطه با اعطای مجدد تسهیلات برای نوسازی بافت های فرسوده، عنوان کرد: در آینده نزدیک جلسه ای به این منظور برگزار خواهد شد که چگونگی دریافت این تسهیلات به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی از اعضای شورای شهر دولت آباد برای فراهم کردن بستر حضور مسئولان شهرستان در جلسات شورای شهر، ابراز خرسندی کرد و این ابتکار شورای شهر دولت آباد را برای پیشرفت شهر و رفع مشکلات مردم بسیار مفید دانست.

اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد نیز در پایان جلسه از رئیس اداره راه شهرستان به خاطر پذیرش دعوت اعضای شورا و حضور در جلسه چهار شنبه های شورای اسلامی شهر دولت آباد، تشکر و قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها