مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برگزاری نمایشگاه کتاب از ١١ تا ١٧ آبان‌ماه در محل مصلی

علاقه‌مندان به خرید کتاب از نمایشگاه کتاب می توانند در تاریخ ١١ تا ١٧ آبان‌ماه در محل مصلی زنجان حضور داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۵۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه سقف تعیین شده برای تخفیف ٢٠ درصدی نمایشگاه، تا مبلغ ١٠٠ هزار تومان است، گفت: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان با ارائه ٢٠ درصد تخفیف با سقف نامحدود از سوی ناشر و ٢٠ درصد تخفیف نمایشگاهی به صورت محدود به استقبال خریداران کتاب می‌رود.

ناصر مقدم افزود: علاقه‌مندان به خرید کتاب در این نمایشگاه که از ١١ تا ١٧ آبان‌ماه در محل مصلی برگزار می‌شود، می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به محل نمایشگاه، از بن‌ها تخفیف ٢٠ درصدی تا سقف ١٠٠ هزار تومان برای هر نفر استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان  تصریح کرد: دوستداران کتاب در هنگام خرید از ناشران نیز می‌توانند از تخفیف نامحدود ٢٠ درصدی آنان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه اقشار فرهنگی می‌توانند بیشتر از سقف تعیین شده تخفیف نسبت به خرید کتاب اقدام کنند، تاکید کرد: دانشگاهیان، موسسات آموزشی، مدارس و حوزه‌های علمیه می‌توانند در صورت هماهنگی قبلی و مکاتبه رسمی، تا حد مورد نیاز از بن کتاب استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بانک عامل برگزاری نمایشگاه کتاب نیز همچون سال گذشته بانک شهر بوده و بن‌های کتاب نیز در محل نمایشگاه از سوی این بانک ارائه خواهد شد.

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب زنجان از ساعت ٣ بعد از ظهر تا ٩ شب برای بازدید علاقه‌مندان فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار