فرمانده سپاه شهرستان آرادان:

بسیج و سپاه باید در سایه رهنمودهای رهبری پیش رونده و پیش برنده باشد

فرمانده سپاه شهرستان آرادان گفت: بسیج و سپاه باید در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری پیش رونده و پیش برنده باشد.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۷۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آرادان؛ ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آرادان در جمع پاسداران و سربازان، ضمن بیان برخی مواضع دشمنان در سالهای اخیر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سالهای انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن در ادامه حیات پرافتخار انقلاب اسلامی اظهار کرد: فرامین امام خامنه ای عزیز فرمانده معظم کل قوا‌ باید بدون ‌کم ‌و کاست باید اجرا شود.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام در حال نابودی هستند و به یاری خداوند طبق وعده الهی (ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم الائمه و نجعل هم الوارثین ... ) دشمنان نابود خواهند شد؛ و مستضعفان  در جهان  حکومت صالحان را با یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا ابد برپا خواهند کرد؛ همچنانکه طبق اسناد موجود در تاریخ بشر و آیات الهی و روایات معصومین تا به حال نمونه هایی از حکومتهای الهی برای بشریت در مقاطع خاص نشان داده شد.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه آرادان افزود: ازجمله حکومت حضرت سلیمان و رسول گرامی اسلام  صلوات الله علیه و دیگر اولیا و حاکمان خداجو نشانه است؛ و نمونه های بسیاری نیز وجود دارد.

  گلینی گفت: اکنون وظیفه ما اطاعت از امر مولایمان امام حاضر و نایب بر حق آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا برپایی حکوکت حقیقی صالحان در کره زمین  است و همچنین  بعد از این باید برای رسیدن به پیروزی بی وقفه و خالصانه تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار