معاون استاندار لرستان:

بهبود خدمات رسانی با استقرار دولت الکترونیک امکان پذیر است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان گفت: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی با اداره‌کل پست در راستای تامین نقشه مکان همکاری لازم را اعمال نمایند.
کد خبر: ۸۹۳۳۲۸۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ مهرداد غضنفری در کارگاه حوزه itc و سیماک اظهار داشت: پست از تشکیلاتی بوده که تامین کننده یکی از نیاز‌های اجتماعی بشر یعنی انتقال پیام است.

وی افزود: پست در ایران سابقه سه هزار ساله داشته و لذا بزرگترین نهاد اجتماعی دنیا در ارتباط با انتقال پیام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به تحول عظیم ساختاری و نظام بندی پست پس از انقلاب عنوان کرد: در انقلاب چهارم یکی از رویکرد‌های دولت الکترونیکی کردن پروژه‌ها بوده که این اقدام مکمل انقلاب سوم است.

غضنفری افزایش کارایی را از ویژگی‌های دولت الکترونیک دانست و گفت:: افزایش دقت، بهبود خدمت رسانی و جلوگیری از فساد از مهمترین ویژگی‌های دولت الکترونیک است.

وی تصریح کرد: ۲۸ دستگاه اجرایی خدمت رسان به مردم وجود داشته و این گستردگی خدمات می‌طلبد که یکپارچگی در راستای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از فساد ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با ابراز اینکه پروژه سیماک پروژه‌ای فرا دستگاهی بوده است خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی با اداره‌کل پست در راستای تامین نقشه مکان همکاری لازم را اعمال نمایند.

وی بیان کرد: خارج شدن برنامه‌ها از رویکرد فیزیکی به الکترونیکی به معنای از دست دادن قدرت نبوده و لذا بایستی به سمت استقرار و برقراری دولت الکترونیک حرکت کرد.

وی گفت:پروژه سیماک دست کمی از پروژه‌های عمرانی نداشته و کاری زیربنایی بوده و دستگاه‌های اجرایی حداکثر تا پایان مهر باید نقشه‌های مکانی را در اختیار پست قرار دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار