نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: چه آمریکا بخواهد و چه نخواهد، سپاه نور چشم ما ملت ایران و مایه افتخار و قدرت ما است.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۰۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: وجود نام سپاه پاسداران در قانون اساسی جمهوری اسلامی و درخشش‌های بی‌سابقه سپاه در مسائل امنیتی و دفاع از اقتدار و امنیت کشور و نقش این نیرو در موضوعات مختلف انقلاب اسلامی با اجازه ترامپ و سران کاخ سفید نبوده که اکنون بخواهیم با اظهارات حماقت‌وار این رئیس‌جمهور آمریکا دست از آنها برداریم.

 

وی افزود: چه آمریکا بخواهد و چه نخواهد، سپاه نور چشم ما ملت ایران و مایه افتخار و قدرت ما است.

 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان این که دیروز حامد کرزای رئیس جمهور سابق افغانستان در مصاحبه با رسانه‌های این کشور تأکید کرده که ریشه تروریسم در منطقه در دستان آمریکا است و آمریکا خودش کانون تروریسم در منطقه و جهان است، خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که دنیا پی به ماهیت مزورانه آمریکایی‌ها برده است و ملت‌ها می‌دانند که ژست مقابله با تروریست توسط آمریکایی‌ها برای فریب افکار عمومی جهان صورت می‌گیرد.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به روز استاندارد، ضمن قدردانی از تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: کلید سلامت جامعه ما در دستان شماست و هرچه قدرت دارید، در مقابله با متخلفان بکار ببرید و به متخلفان هرگز رحم نکنید چرا که با سلامت و جان مردم بازی می‌کنند. مردم نیز وظیفه دارند که با مأموران استاندارد همکاری کرده و اطلاعات لازم را در اختیار مأموران قرار دهند و نسبت به مسائل بی‌تفاوت نباشند.

 

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب کشتارگاه قدیم بندرعباس، گفت: برای جان مردم ارزش قائل باشید، یا کشتارگاه قدیم را درست کنید و یا خرابش کنید. دولت خرج زیادی کرده و کشتارگاه مجهز جدیدی ساخته است چرا از کشتارگاه قدیم استفاده می‌کنید که نه شرایط بهداشتی مناسبی دارد و بوی تعفن و غیربهداشتی بودن آن نیز همه اطراف را فرا گرفته است.

 

امام جمعه بندرعباس با گرامی‌داشت روز عقیدتی و سیاسی، بیان کرد:نظام جمهوری اسلامی در ارتش و سپاه و مراکز علمی کشور، عالم دینی قرار داده است و این حضور عالم دینی بسیار موثر بوده است و از تلاش‌های عزیزان عقیدتی و سیاسی صمیمانه سپاس‌گزارم.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین اضافه کرد: برخی در مورد انتصاب امام جمعه موقت جدید موضوعات و تفسیرهای غلطی ارائه کرده‌اند اما بدانند که ضربه زدن به جایگاه نماز جمعه به نفع دشمنان است و سعی کنید که نماز جمعه را نشکنید. اگر دشمن حرمت بشکند، انتظاری نداریم اما بدانید که من با بومی مخالف نیستم و با بومی‌ها دوست هستیم و زندگی می‌کنیم. این چه تفسیرهای غلطی است که در هفته‌های اخیر می‌کنید و به جایگاه نماز جمعه ضربه می‌زنید؟ یعنی امام جمعه حق ندارد یک نفر را جای خودش بگذارد؟ چرا با یک قضیه ساده به آمریکا و دشمنان غذا می‌رسانید؟

 

خطیب جمعه بندرعباس در بخش پایانی اظهارات خود از حضور مردم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله طاهری (پدر همسر گرامی‌شان) تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات