عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از تجمع دانشجویان دانشگاههای استان خبر داد و گفت: امروز چهره واقعی آمریکا بر همه به ویژه فریب خوردگان روشن شده است.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۱۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، سید کمال بخشنده با اشاره به صحبت های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: درشبی که رئیس جمهور مضحک، یاوه گو وکذاب ایالات شیطان صفت آمریکا به سخنرانی پرداخت این برهمه ی ملت بزرگ ایران ثابت و تبیین شد که آمریکا، آمریکا هست و تفاوتی ندارد که اوبامای خنده برلب برمسند شیطانی باشد یا ترامپ اخم بر رخ بسته.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهتر است به خود بیاییم که تفکر همان تفکر و شیطان همان شیطان فقط  درجسمی دیگر، متفاوت تر و حیله گرتر نمایان شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد:  این یاوه گویی ها وکذابی ها به یکی از پایه ها و اساسی ترین رکن های نظام وانقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران نشان ازهدف شوم دولتی دارد که امروزه شیطانی بودن آن به خوبی و دو چندان برای جهانیان روشن شد.

بخشنده تاکید کرد: اکنون وادادگی کل جریان استکباری در برابر فرزندان انقلابی ملت بزرگ ایران در نهاد عظیم سپاه پاسداران، کاملا محرز بوده و صف کشی و عربده کشی سران کاخ سفید، علیه سپاه، نشان از استیصال است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تاکید کرد: امروزه با نگاهی واقع بینانه و درچهارچوب مبنایی وعمیق، حقوق بشر غرب وآمریکا برهمه ی جهانیان به خصوص فریب خوردگان آشکار شد و به عینه می بینم وثابت شده که یزیدیان زمان ونظام سلطه همچون صدراسلام درپی تفرقه واضمحلال احیاگران عدالت و آزادی ویارو و یاور مستضعفان ومظلومین درجهان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه ما ملت ایران اسلامی مسرور از این هستیم که نظام استکباری و دشمن همیشگی از سپاه پاسداران تعریف و تمجید نکرد، گفت: به فرموده امام راحل تعریف و تمجید دشمن یعنی این که کار اشتباه و در جهت آرمانهای انقلاب اسلامی نیست.

وی با اشاره به صحبت های شب گذشته رئیس جمهور آمریکا، عنوان کرد: درهمین راستا برای پاسخ به این یاوه گویی ها از امروز شنبه وروزهای آینده دانشجویان دانشگاه های استان بعد از نماز ظهر وعصر در جلوی مساجد و در میدان های دانشگاهی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آتش زدن پرچم این دولت مستکبر تجمع اعتراضی برعلیه  یاوه گویی ها ترامپ برگزار خواهند کرد.

بخشنده برنامه تجمع در دانشگاه های متفاوت استان را به این صورت اعلام کرد که اجتماع دانشجویان در دانشگاه یاسوج، آزاد اسلامی واحد دهدشت و گچساران فردا ظهر  و اجتماع دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی واحد یاسوج و علوم پزشکی یاسوج نیز پس فردا صبح برگزار خواهند شد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تاکید کرد: این تجمع ها برگزار می شود تا نشان دهند که این جنبش دانشجویی ودانشگاه هست که همیشه وهمه جا پیش قراول مقابله با استکبار ومستکبرین جهان هستند.

ارسال نظرات