خبرهای داغ:
نشست سرمربی با مربیان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۲۱
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان، نشست سرمربی با مربیان صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد.
در این جلسه پیرامون طرح امیدان و طرح شهید بهنام محمدی و ارتباط مربیان با مدارس هدف بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام معمارزاده مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان سمنان در این جلسه با تاکید بر اجرای طرح امیدان و شهید محمدی در مدارس هدف اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با توجه به اهداف طرح که ارتباط بین مدرسه و مسجد است بتوانیم این مهم را به انجام برسانیم.
حجت الاسلام مرتضوی سرمربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود در این جلسه با تاکید بر معرفت و بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات دانش آموزان گفت: باید تلاش کنیم تا با برنامه هدفمند بتوانیم اثرگذار باشیم و دانش آموزان را در راستای ترویج فرهنگ و تفکر انقلابی در پرورش دانش آموز تراز انقلاب اسلامی گام برداریم.
در این نشست مربیان صالحین مدارس نسبت به طرح امیدان و شهید بهنام محمودی توجیه و مدارس هدف تعیین شد.
همچنین مشابهه این برنامه به همت بسیج دانش آموزی دختران حوزه کوثر با حضور سرمربی و مربیان در محل این حوزه برگزار شد.
دیدار مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان سمنان و فرماندهان حوزه های ایمان و کوثر با معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش برای هماهنگی برنامه های طرح امیدان امروز یاوران فردا برگزار شد.
لازم به ذکراست طرح امیدان امروز یاوران فردا در سطح مدارس طی تفاهم نامه بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود در این طرح هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در دانش آموزان والدین و مربیان، ترویج موضوعات و مسائل دینی، انقلابی در بین دانش آموزان، جذب و توسعه کیفی برنامه‌ها و سازمان دهی بسیج دانش آموزی، هدایت و سوق دادن دانش آموزان و والدین به مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات و کادرسازی نیرو‌های ارزشی و انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها