خبرهای داغ:
مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان خبر داد؛

دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری ویژه مسئولان اقشار بسیج استان سمنان برگزار می شود

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان از برگزاری دوره آموزش تکمیلی ویژه مسئولان اقشار بسیج استان در سمنان خبر داد و گفت: این دوره 25 مهرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۳۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

مهدی لالاییان مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: دوره آموزش تکمیلی ویژه مسئولان مسئولان اقشار بسیج استان سمنان سه شنبه 25 مهرماه در سمنان برگزار می شود.

وی به سرفصل های ارائه شده در این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: اصول خبرنویسی، تیترزنی، گزارش نویسی، عکاسی خبری، سوژه یابی، آشنایی با شبکه های اجتماعی از جمله مباحثی است که مسئولان اقشار بسیج با آن آشنا می شوند.

مدیر اطلاع رسانی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: این دوره یک روزه با حضور اساتید مجرب علم ارتباطات و رسانه در سپاه استان سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به همت معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار می شود، یادآور شد: گواهینامه پایان دوره آموزشی به تمامی شرکت کنندگان در این دوره آموزشی اعطا خواهد شد.

لالاییان توجه به رسانه را در برهه کنونی بسیار مهم خواند و گفت: باید رسانه را شناخت و سوادمان را در این حوزه ارتقا بخشیم و برگزاری چنین دوره هایی می تواند در این راستا راهگشا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها