رئیس هیئت والیبال شهرستان میامی خبر داد؛

آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های سمنان/تیم فرمانداری میامی بازی اول را واگذار کرد

رئیس هیئت والیبال شهرستان میامی از آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های استان سمنان خبر دادو گفت: تیم فرمانداری میامی بازی نخست خود را واگذار کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۴۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶


رضا اصغریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی از آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی لیگ دسته یک باشگاه‌های استان سمنان خبر داد وگفت: این مسابقات از 21 مهرماه آغاز شده و تا جمعه 19 آبان‌ماه بازی های دور رفت نیز ادامه دارد.

وی بابیان اینکه نماینده شهرستان با نام فرمانداری میامی در این مسابقات حاضر شده است، افزود: این رقابت‌ها به صورت دوره ای با حضور 6 تیم آریا سنگسر، شهرداری دامغان، سامان اسپیرال شاهرود، سیمان شاهرود، شهرداری سمنان و فرمانداری میامی برگزار می‌شود.

اصغریان با اشاره به اینکه در نخستین روز این رقابت‌ها، تیم شهرداری سمنان با تیم فرمانداری میامی در سالن انقلاب اسلامی سمنان به میدان رفتند،گفت: این مسابقه را تیم فرمانداری میامی با نتیجه 3 بر 1 واگذار کرد.

رئیس هیئت والیبال شهرستان میامی به برنامه بازی های تیم فرمانداری اشاره کرد وگفت: جمعه 28 مهر ماه در ساعت 15 و 30 دقیقه به میزبانی دامغان تیم فرمانداری میامی با تیم شهرداری دامغان به میدان می روند.
وی با بیان اینکه نماینده میامی در روز های 5 و 12 آبان ماه میزبان تیم های آریا سنگسر و سامان اسپیرال شاهرود خواهد بود، گفت: آخرین بازی دور رفت تیم فرمانداری به میزبانی شاهرود در 19 آبان مقابل سیمان شاهرود برگزار خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار