خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین خبر داد:
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین از برگزاری اردوهای راهیان نور ویژه خواهران سرتاسر کشور از تاریخ 22مهرماه تا 11 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۴۴
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

رضا ابراهیمی، مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و اهداف این اردوها اظهار کرد: از روز شنبه 22 مهرماه اردوهای راهیان نور در سرتاسر کشور آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: این اردوها تا 11آبان ماه ادامه داشته و برنامه‌ریزی های مدونی نیز برای اعزام به شمال غرب کشور صورت گرفته شده است.
این مسئول تبیین کرد: اردوهای راهیان نور ویژه خواهران بوده و از مناطق کرمانشاه، پاوه و محل عملیات مرصاد دیدار خواهد شد.
ابراهیمی مطرح کرد: تقویت روحیه ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی برای نسل چهارم انقلابد و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران برخی از اهداف برگزاری این اردوها است.
وی ادامه داد: گفت و گو نسل اول انقلاب (راویان) با نسل چهارم انقلاب (دانش آموزان)، تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی و پیوند جهاد و شهادت از دیگر اهداف برگزاری این اردوها می‌باشد.
این مسئول تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات فرهنگی مشترک میان دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین تشریح کرد: دانش‌آموزان در شهر کرمانشاه استقرار خواهند یافت و بازدید از موزه با موضوع دفاع مقدس و شرکت در رزمایش شبانه برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این اردوها خواهد بود.
ابراهیمی با اشاره به برنامه‌های فوق برنامه تدارک دیده شده در اتوبوس ابراز داشت: در داخل هر اتوبوس به همراه دانش‌آموزان یک روحانی، یک راوی که از رزمندگان دفاع مقدس است و سه فرهنگی از کادر مدرسه نیز حضور خواهند داشت.
وی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: در داخل اردوگاه‌ها مراسم افتتاحیه و اختتامیه اردهای راهیان نور نیز برگزار خواهد شد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها