یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

برگزاری کلاس های آموزش تربیت دینی کودک توسط جهادگران بسیجی

مجهزی گفت: گروه جهادی شهید مصطفی چمران بوشهر کلاس های آموزشی مختلفی را در زمینه روانشناسی مانند آموزش چگونگی تربیت دینی کودک، چگونگی ارتباط صحیح با همسر و یک زندگی سالم و موفق را برای روستائیان برگزار می کند.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۵۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

فاطمه مجهزی جهادگر بسیجی و عضو گروه جهادی شهید مصطفی چمران استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و نیازمند استان بوشهر اظهار داشت: گروه جهادی شهید مصطفی چمران استان بوشهر کلاس های آموزشی مختلفی را در زمینه روانشناسی مانند آموزش چگونگی تربیت کودک، چگونگی ارتباط صحیح با همسر و یک زندگی سالم و موفق داشتن را برای روستائیان برگزار می کند.

این بسیجی جهادگر در ادامه مطلب خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات حلقه صالحین برای گروه های سنی مختلف کودکان، نوجوانان و جوانان و برنامه های فرهنگی مختلف و مرتب برای آنها از دیگر اقدامات گروه جهادی شهید چمران است.

عضو گروه جهادی شهید مصطفی چمران در خاتمه بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره غذا و آموزش قرآن کریم و احکام دین اسلام برای روستاهای محروم و دورافتاده استان بوشهر از جمله اقدامات موثر این گروه جهادی برای روستائیان است.

ارسال نظرات