یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد

آموزش گلدوزی و خیاطی به بانوان مناطق محروم توسط خواهران جهادگر

بسیجی جهادگر گفت: آموزش خیاطی و بافندگی و گلدوزی به بانوان توسط خواهران جهادگر یکی از اقدامات آموزشی این گروه جهادی است که موجب تقویت اقتصاد خانگی بانوان شده و یک منبع مالی برای آنها محسوب می شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۶۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

فاطمه مجهزی بسیجی جهادگر و عضو گروه جهادی شهید چمران استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات مختلف این گروه جهادی در مناطق محروم استان بوشهر اظهار داشت: گروه جهادی شهید چمران خدمات بسیار متنوعی را در زمینه های گوناگون عمرانی، آموزشی، کارآفرینی، فرهنگی، روانشناسی و ورزشی در مناطق محروم ارائه می کند اما بیشترین فعالیت این گروه متمرکز بر موضوعات آموزشی و فرهنگی است.

این بسیجی جهادگر با اشاره به اقدامات آموزشی جهادگران بسیجی در روستاهای محروم بوشهر افزود: آموزش خیاطی و بافندگی و گلدوزی به بانوان توسط خواهران جهادگر یکی از اقدامات آموزشی این گروه جهادی است که موجب تقویت اقتصاد خانگی بانوان شده و یک منبع مالی برای آنها محسوب می شود.

عضو گروه جهادی شهید چمران در رابطه با خدمات عمرانی در روستاهای محروم بیان داشت: زیبا سازی مدرسه و مسجد در روستاهای محروم بوشهر نیز از دیگر اقدامات عمرانی گروه جهادی شهید مصطفی چمران است.

ارسال نظرات