مسابقات قهرمانی رزمی شوت بوکسینگ استان مرکزی که در چهار رده سنی برگزار شد، با قهرمانی تیم رزمی اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۸۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مسابقات قهرمانی رزمی شوت بوکسینگ استان مرکزی روزجمعه با شرکت ۵۰ ورزشکار درقالب هشت تیم از شهرستان های اراک، خمین و شازند در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در اراک برگزارشد.

در این دوره از رقابت ها در رده سنی نونهالان در وزن ۳۰ کیلوگرم محمد خراسانی، وزن ۳۵ کیلوگرم محمد خدابخشی و وزن ۵۰ کیلوگرم محمد اسدی به ترتیب مقام های اول را به دست آوردند.

همچنین در رده سنی نوجوانان در وزن ۳۵ کیلوگرم محمد رسول محمدی، وزن ۴۵کیلوگرم علی رضا قدیری، وزن ۵۵ کیلوگرم رضا کمانی و همچنین در رده سنی جوانان در وزن ۵۰ کیلوگرم مهدی شاه محمدی، وزن ۵۵کیلوگرم علی کمانی، وزن ۶۵ کیلوگرم امید کریمی و در وزن ۶۸ کیلوگرم محمد مهدی محمدی، همچنین در رده سنی بزرگسالان در وزن ۷۰ کیلوگرم طیب نادری و وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم محسن یوسفی به ترتیب مقام های اول را کسب کردند.

در پایان رقابت ها تیم بالاست اراک به عنوان تیم برتر این دوره از رقابت ها معرفی شد و حسین قلعه نویی، مجید قاسمی، محسن کمانی، مصطفی آشوری، کاظم امانی، مهرشادعیسوند، امان امینی و رضا گیلی داوری مسابقات را برعهده داشتند.

ارسال نظرات