سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: ترامپ ارزشی ترین و معنوی ترین نیروی ما یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رده تکفیری ها و تروریست ها قرار داد که نشان دهنده نفوذ سپاه در قلوب مسلمانان و مردم کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۹۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع اعتراض آمیز گفت: بار دیگر رئیس جمهور آمریکا ادعاهای باطل خویش را علنی کرده و به نظام جمهوری اسلامی توهین کرد.
وی افزود: این فرد در سخنان سخیفش، ارزشی ترین و معنوی ترین نیروی ما یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رده تکفیری ها و تروریست ها قرار داد که نشان دهنده نفوذ سپاه در قلوب مسلمانان و مردم کشور است.
حسنی با اشاره به اینکه اولیای سپاه، خدا و اولیای آنها و رهبرانشان شیطان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب علوی و انقلاب عاشورا است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: همانطور که انقلاب عاشورا بعد از هزار و 400 سال زنده مانده است، انقلاب اسلامی هم زنده خواهد ماند.
حسنی افزود: ترامپ بداند که بزرگتر از آنها، بهترین های ما را به شهادت رساندند اما نتوانستند کاری از پیش برند و قطعا این ها هم نخواهند توانست.
این مسئول گفت: توهین رئیس جمهور آمریکا از آن طرف دنیا به نیروهای ما حاکی از آن است که ما دنیا را می گیریم و وعده های قرآن عملی می شود چرا که قرآن به ما وعده داده است که آرمان های قرآنی دنیا را فرا خواهد گرفت.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ادامه داد: ما تا آخرین قطرات خون خود، حججی وار از انقلاب اسلامی و نظام دفاع خواهیم کرد.
در این تجمع اعتراض آمیز، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با قرائت بیانیه ای، سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

سپاه در قلب مسلمانان و مردم کشور نفوذ پیدا کرده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار