فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آیین افتتاح واحد تولید آهن اسفنجی میانه:
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در آیین افتتاح تولید آهن اسفنجی در میانه گفت:جهادگران این قرارگاه در سراسر کشور با روحیه بسیجی شعار ما می توانیم را معنا و به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۸۹۳۳۳۹۲
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباداله عبدالهی با بیان اینکه جهادگران بسیجی این قرارگاه با همین روحیه و با تکیه بر توان داخلی در حوزه های مختلف خدمات رسانی می کنند، اظهارداشت: در سال گذشته 60طرح بزرگ را قرارگاه به همت جهادی نیروهای خود به ثمر رساند که تولید آهن اسفنجی نمونه آن است.

سردار عبدالهی اتکا به نیروی انسانی، ظرفیت های منطقه، بومی سازی طرح ها و استفاده از تجهیزات بومی را از ویژگی های طرح های در دست اجرای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برشمرد و اضافه کرد: 90درصد تجهیزات واحد تولید آهن اسفنجی میانه بوده و از گاز طبیعی برای جلوگیری از آلایندگی هوا و از 300پیمانکار منطقه در آن استفاده شده است.

وی افزود: همین جهادگران در دوران تحریم دستاوردهای بزرگی را عملی کردند و نشان دادند که کسی نمی تواند به اراده آن ها خدشه ای وارد کند و اگر به جای نفت به حوزه صنعت و معدن این نعمات الهی توجه کنیم به اهداف بیشتری نیز دست پیدا می کنیم.

جهادگران با روحیه بسیجی «ما می توانیم» را معنا کردند

سردار عبدالهی با اشاره به فعالیت قرارگاه در حوزه زیرساخت های ریلی و جاده ای کشور، بیان کرد:  70 درصد آزاد راه ها با مشارکت 70 درصدی قرارگاه و 30 درصدی دولت اجرا شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود نقدینگی را مهم ترین مساله برای راه حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان و اظهار کرد: اگر دولت بستری ایمن برای نقدینگی مردم ایجاد کند هم با آن کمک قابل توجهی به عمران و آبادی کشور خواهیم داشت و هم مردم از عواید آن برخوردار خواهند شد.

پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و وزیر صنعت و معدن و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری واحد تولید آهن اسفنجی میانه آغاز به کار کرد.

ارسال نظرات