همایش خانوادگی پایوران ناحیه ثارالله یزد با حضور مشاور خانواده در بوستان ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۵۸
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت هفته ایمنی در روز پنجشنه ۲۰ مهر همایش خانوادگی پایوران ناحیه ثارالله یزد در مکان تفریحی و سنتی بوستان ولایت یزد برگزار شد.
در این برنامه کارشناس و مشاوره خانواده دکتر ترکمانی به سخنرانی درمورد سبک زندگی وچگونکی رفتار و منش همسران درخانه واجتماع به سخنرانی پرداخت.
وی با مرور بحث زندگی اجتماعی امروزه ما در برابرسختی‌ها و مشکلات روز مره بیان داشت: ما در این دوره زندگانی نمی‌کنیم و در تلاش هستیم که ماندگامی بکنیم.
ترکمانی در ادامه افزود: ما نباید چشم به داشته‌های دیگران داشته باشیم و باید افتخار کنیم که دیگران وضعشان بهتر از ماست و پیامبر اکرم (ص) فرمودند: با نداری همسرانتان بسازید وچشم به مال دیگران نداشته باشید.
در ادامه این همایش کارشناس مسائل ایمنی و آتش نشانی به بیان نکات مهم درمورد ضرورت رعایت مسائل ایمنی در منزل و مکان‌های زندگی پرداخت و با پخش کلیپ حادثه رخ داده شده در منزل خانواده سه نفره در یزد بر اثر گاز گرفتگی بخاطر رعایت نکردن مسایل ایمنی و از دست رفتن این خانواده مواردی راگوشزد کرد.
در پایان این همایش خانواده‌ها در کلاس عملی خاموش نمودن آتش با کپسول اتش نشانی شرکت نمودند و در ادامه با برگزاری نماز ظهر وعصربه امامت حجت الاسلام مقنی زاده به منزل بازگشتند.
ارسال نظرات