مدیر روابط عمومی اداره کل شركت گاز آذربايجان شرقي:

ايستگاه هاي مشاوره ايمني در آذربايجان شرقي برگزار مي شود

مدیر روابط عمومی اداره کل شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد: كارشناسان شركت گاز استان از 24 مهرماه به مدت چهار روز آماده ارائه اطلاعات و مشاوره هاي لازم در مناطق پر تردد شهرها خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۸۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان، محمدعلي فتح اله زاده  با اعلام اين خبر گفت: هر ساله با آغاز فصل سرد سال ايستگاه هاي مشاوره ايمني و مصرف بهينه  با هدف اطلاع رساني مخاطرات گاز طبيعي در صورت عدم رعايت نكات ايمني و همچنين كاهش حوادث ناگوار در اقصي نقاط استان برگزار مي شود.
وی با اشاره به 239 حادثه ناگوار در سال گذشته كه منجر به فوت 43   نفر از هم استاني هايمان شده، اظهارداشت: از مهم ترين اقدامات اطلاع رساني شركت گاز استان در جهت كاهش حوادث ناگوار بوده كه هر سال و با آغاز فصول سرد سال در اقصي نقاط استان با رويكرد اطلاع رساني مصرف بهينه و ايمن، انعكاس تصاوير واقعي حوادث، تحليل حوادث گاز، ارائه علل وقوع حادثه به انضمام توصيه هاي كارشناسي، توزيع اقلام اطلاع رساني در حوزه هاي مختلف خدمات گاز، ايمني و مصرف بهينه(شامل كتابچه ها، بروشورها و كاتالوگ هاي مربوطه)، برگزاري مسابقه و .... مي باشد و كارشناسان متبحر و با تجربه اين شركت با حضور در اين ايستگاه ها و آموزش چهره به چهره و پاسخگويي دقيق به سوالات مشتركين تلاش بر شناسايي نيازهاي اطلاعاتي و ارائه بهترين خدمات به مردم عزيز دارند.
سخنگوي شركت گاز استان  ضمن دعوت از عموم مردم جهت مراجعه و بهره گيري از نكات ايمني ارائه شده، يادآور شد: همزمان با اطلاع رساني هاي لازم، مسابقه بزرگ ايمني و مصرف بهينه نيز براي مراجعان برگزار شده و برندگان اين مسابقه به قيد قرعه جوايزي اهدا خواهد شد.
فتح اله زاده خاطرنشان کرد: در حاشيه برگزاري ايستگاه ها، نظرات و پيشنهادات مردمي اخذ و پس از جمع بندي و بررسي مورد اجرا  قرار گرفته و نتايج مربوطه در سايت شركت گاز استان درج خواهد شد، در همين راستا نقطه نظرات سازنده هم استاني هاي محترم زمينه ساز ارتقاي كم و كيف خدمات رساني به مردم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار