با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت؛

بیمارستان هریس افتتاح شد

بیمارستان 64 تختخوابی امام حسین(ع) شهرستان هریس در آذربایجان شرقی با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۴۹۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی در آیین بهره برداری از این طرح با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تبریز یکی از مهم ترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است، افزود: بیمارستان امام حسین(ع) هریس با اعتبار 320 میلیارد ریال و در طول 2 سال ساخته شده است.
سید حسن قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بیمارستان قبلی این شهرستان در جریان زلزله سال 91 پیش از این که مورد بهره برداری قرار گیرد تخریب شد و متاسفانه ساختمان بیمارستان هریس همچون ساختمان هایی با قدمت 50 ساله نتوانست در برابر زلزله دوام بیاورد .
 این بیمارستان دارای بخش اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، داروخانه، بخش همودیالیز، رادیولوژی، زایمان، بخش مراقبت از نوزادان، سه اتاق عمل و پانسیون پزشکان است.
استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه و نماینده شهرستان هریس در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان استان و شهرستان در افتتاح این طرح حضور داشتند.

بیمارستان هریس از مصوبات سفر  ریاست جمهوری اسلامی به آذربایجان شرقی است که در محوطه قبلی بیمارستان این شهرستان که در اثر زلزله سال 91 ارسباران، تخریب شده بود در مساحتی بیش از هشت و 500 متر مربع ساخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار