خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان:

آمریکا با بدعهدی در برجام دشمنی خود را با ایران بیشتر اثبات می‌کند

امام جمعه بوکان گفت: آمریکا دشمن ایران اسلامی است و هیچ وقت نمی‌تواند دوست کشور ما باشد و نباید به او اعتماد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۰۳
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به این که آمریکا از همان ابتدا دشمن ایران بوده و هست، اظهار داشت: آمریکا دشمن ایران اسلامی است و هیچ وقت نمی‌تواند دوست کشور ما باشد و نباید به او اعتماد کرد.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: وفا نکردن به عهد و پیمان از صفات منافقین است و گرنه اگر کسی عهد و پیمانی را بنند و یا آن را امضا کند دیگر نباید نسبت نسبت به آن بدقولی کند بلکه باید وفادار و متعد به عهد و پیمان باشد.

وی با اشاره به این که آمریکا با بدعهدی در برجام دورویی خود را بیشتر ثابت می‌کند خاطر نشان کرد: اگر اینطوری است پس چرا همان اول آن را امضا کردند پس مشخص است که هیچ وقت با ایران اسلامی و ملت ایران راست نبوده‌اند و همیشه درصدد فریب و حیله هستند.

خطیب جمعه بوکان با بیان مشکلاتی که در جامعه وجود دارد تاکید کرد: قتل و کشت و کشتار در جامعه اسلامی زیاد شده و همه این‌ها هم در اثر توطئه دشمنان به وجود آمده اما اگر بندگان خدا این خطا و گناه‌ها را ادامه بدهند خدا هم قهر و غضب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: درست است که خداوند بخشنده و مهربان است و صبر زیادی دارد و توبه پذیر اما باید مواظب باشیم چون بی امری خداوند قهر و غضب جبران ناشدنی به دنبال دارد.

امام جمعه بوکان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز با توصیه به والدین و معلمان در تربیت فرزندان بیان کرد: والدین و معلمان باید احکام و اخلاق اسلامی را به فرزندان خود یاد بدهند تا مشکلاتی که در جامعه امروزی وجود دارد آن‌ها را در بر نگیرد و فریب وسوسه و حیله دشمنان اسلامی را نخورد و مرتکب جرایم جبران ناپذیر شوند که هم آینده خود و هم آینده جامعه را تباه کنند بلکه بر اساس آموزه‌های اسلامی آنها را به زندگی امیدوار کنند.

ارسال نظرات