خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور گفت: براساس تدابیر مقام معظم رهبری سپاه خودش را عضو کوچکی از ملت می‌داند و خیل عظیم بسیجیان نشان از این حرکت دارد که سپاه همواره در جهت سازماندهی آحاد مردم و همراه کردن مردم با نظام پیشتاز است.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۱۰
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

در پی صحبت‌های سخیف ترامپ در مورد سپاه، عصر امروز مجمع نمایدگان خوزستان با فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان سردار شاهوارپور دیدار کردند.

در این جلسه سردار حسن شاهوارپور با بیان اینکه این اقدامات باید برای استان‌های دیگر الگو شود، اظهار داشت: این اقدام نشان از یکدلی، وحدت و انسجام برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

وی افزود: به خوبی همه برادران موضوعاتی را که در مورد تلاش‌ها، مجادت‌ها و زحمات سپاه در طول عمر مقدس 38 ساله نظام، سپاه انجام داده فرمودند و همچنین دشمنی‌های آمریکای جنایتکار را عزیزان به زیبایی تبیین کردند. 

وی گفت: سپاه مفتخر است که بیش از 40 هزار آلاله را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در استان خوزستان بیش از دوهزار شهید از پاسداران سبزپوش تقدیم نظام اسلامی شده که تعداد زیادی هم جانباز داریم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر با بیان اینکه امروز ما مفتخریم که سپاه نیروی مردمی است، بیان داشت: براساس تدابیر مقام معظم رهبری سپاه خودش را عضو کوچکی از ملت می‌داند و خیل عظیم بسیجیان نشان از این حرکت دارد که سپاه همواره در جهت سازماندهی آحاد مردم و همراه کردن مردم با نظام پیشتاز است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی هم الحمدلله با حضور نمایندگان، اقتدار و عزت نظام را دنبال می‌کند و با موضع‌گیری‌های بسیار خوبی که در مجلس وجود دارد و با پیگیری‌هایی که برای رفع امورات مردم عزیزان ما دنبال می‌کنند در مجلس، مرکز استان و حوزه‌های انتخابیه که به شدت دوستان دنبال کم کردن مشکلات مردم هستند، ماهم در بعد بازدارندگی و تأمین امنیت و کمک به احاد نیروهای مسلح در مرزها و در مرکز استان اقدامات زیادی را دنبال می‌کنیم. با پشتیبانی که نمایندگان محترم و برنامه‌ریزی‌هایی که در این حوزه صورت گرفته در جهت رفع محرومیت امیدواریم که بخشی از مشکلات و محرومیت‌ها را کم کنیم.

هدایت الله خادمی در این جلسه با بیان اینکه موضوع تازه‌ای فکر نمی‌کنم که اتفاق افتاده باشد، گفت: آمریکا مشکلش نظام جمهوری اسلامی ایران است. در طبس به دنبال ضربه زدن به نظام بود. هشت سال جنگ هم می‌خواست همین کار را بکند، نتوانست. بنی صدر با سپاه مخالف بود، کاری نتوانست انجام دهد. و ما زمانی با آمریکا، صدام و بقیه کشورها جنگیدیم که سیم خاردار را از خارج از کشور وارد می‌کردیم.
وی افزود: سپاه تمام نقشه های استکبار را نقش بر آب کرد و اتفاقا آقای ترامپ در این موضوع آدم دیوانه‌ای نبود چرا که سپاه بود که اجازه نداد نقشه خاورمیانه جدید انجام بشود. 

نماینده ایذه و باغملک گفت: اگر سپاه نبود الان سوریه‌ای نبود، عراق معلوم نبود گه چه اتفاقی برایش می افتاد و معلوم نبود که داعش در مرزهای وجود دارد یا خیر. معلوم نبود که سرنوشت لبنان چه می‌شد. سپاه بود که در بوسنی و هرزگوین نقش آفرید. بنابراین ترامپ به ذات خودش برگشت.

اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر با بیان اینکه حرکت و صحبت‌های غیرمنطقی رییس جمهور آمریکا نشان دهنده اوج ضعف و فروپاشی دوران زورگویی و سلطه آمریکا است، بیان کرد: امروز وظیفه خودمان دانستیم که در جهت حمایت قاطع و صد درصدی از حرکت جهادی و انقلابی سپاه در جاهایی که از مظلومین دفاع می‌شود خدمت برسیم و اعلام حمایتی کرده باشیم. اعتقاد دارم که امروز مأموریت‌های سپاه در سراسر دنیا یک الگوست و بالاترین مبارزه با آمریکا گوش جان دادن به فرامین مقام معظم رهبری، خدمت به مردم، تلاش در جهت حل مشکلات جامعه و توجه به درون خصوصا امروز که جامعه ما درگیر مسائل معیشتی ، اقتصادی و اشتغال است در راستای فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری یک بار دیگر اقتصاد مقاومتی را به شکل پویا دنبال کنیم.

همایون یوسفی نماینده اهواز، باوی و حمیدیه اظهار داشت:  همانطور که امام فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود در واقع امروز ملت ایران بیش از هر زمان دیگری نیاز به پشتوانه سپاه دارد و مثل همیشه که ملت پشت سپاه بود و سپاه هم پشت ملت بود، این پشتیبانی هنوز هم ادامه دارد و هم دولت و هم مجلس و هم همه ارکان نظام این پشتیبانی را همیشه به عمل آورده بودند.
وی افزود: الان که ما در یک گذر تاریخی هستیم نقش سپاه بیش از هر زمان دیگری ماندگارتر خواهد شد و مهمترین مؤلفه‌ای که شاید در شرایط حاضر بتواند جواب دشمنان را بدهد انسجام داخلی است یعنی الان از کشور صدای واحد شنیده شود و مصداق صدای واحد هم حضور نمایندگان مجلس به نمایندگی از کل مردم خوزستان در اینجاست که حمایت خودشان را از سپاه در همه ارکان به عمل بیاورند. 
یوسفی گفت: این آمادگی وجود دارد که نمایندگان بتوانند با اقدامات مناسب خودشان این همراهی را بیش از پیش گسترش بیشتری بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها