گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید به مسئولیت های خود در برابر نظام و انقلاب و مردم عمل کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۵۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

در برابر نظام و انقلاب باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دکتر گودرز صادقی در نشست صمیمی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر افزود: مسئولیت های اجتماعی مقوله ای است که نباید مورد غفلت ما قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ارتباط تنگاتنگی دارد، تصریح کرد: در این دانشگاه نهاد رهبری را تشکیلات دیگری نمی دانیم بلکه این نهاد را مکمل فعالیت های خود می دانیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یک ظرفیت معنوی است که از طرف رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان در دانشگاه ها ایجاد شده است.

وی افزود: در جایی خدمت می کنیم که با نهاد ها و مجموعه های دیگر بسیار متفاوت است چرا که دانشگاه یک مجموعه پژوهشی و فرهنگی است و شخصیت انسان در آن نقش می بندد.

حسنی ادامه داد: نگاه بیرون جامعه به دانشگاه نگاه الگو محوری است چرا که جامعه بر این باور است که دانشگاه مرکز علم و اخلاق است و این الگوگیری حتی بدون اطلاع دانشگاهیان انجام می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشگاه مجموعه مبارکی است و به عنوان الگوی جامعه عمل می کند.

ارسال نظرات