سید ساجد یعقوبی
مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل:
مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل از ثبت نام و فعال سازی بیش از 120 هزار کارت هوشمند ملی دراستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۵۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
120 هزار کارت ملی هوشمند در اردبیل صادر شده است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسد حسن زاده  اظهار کرد: در نیمه اول امسال بیش از 50 هزار نفر برای دریافت کارات ملی هوشمند ثبت نام کرند که مراحل مختلف ثبت نام این افراد به انجام رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه در همین مدت بیش از 70 هزار نفر کارت هوشمند ملی خود را تحویل گرفته اند خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا روند صدور کارت ملی هوشمند برای هموطنانمان تسهیل شود.
 
مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل با یادآوری اینکه کارت ملی قدیمی در دست مردم تا پایان امسال اعتبار دارد بیان داشت: افرادی که امسال نسبت به کارت هوشمند اقدام نکنند در سال آینده برای دریافت خدمات اجتماعی دچار مشکل خواهند شد.

حسن زاده با توصیه به افرادی که تاکنون اقدام به ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند نکرده اند اضافه کرد: افرادی که هنوز اقدام نکرده اند از طریق دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال در سطح استان نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

وی به فعال بودن بیش از 50 پایگاه ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان اشاره کرد و افزود: ما از ظرفیت ادارات پست نیز برای این کار استفاده می کنیم و در نیمه دوم سال تلاش می کنیم تا به سرعت به مراجعین برای دریافت کارت ملی هوشمند خدمات ارائه کنیم.

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل به ایمنی بالای کارت ملی هوشمند و ممانعت از برخی سوء استفاده های احتمالی اشاره کرد و گفت: کارت ملی هوشمند مزایای مختلفی دارد که با فعال شدن آن مردم می توانند از این خدمات متنوع استفاده کنند.

حسن زاده ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 51 هزار شناسنامه مکانیزه در سطح استان صادر شده و اهالی استان اردبیل برای اخذ خدمات ثبت احوال در هر شهر و بخش می توانند از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات