خبرهای داغ:
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در پاسخ به سخنان سخیف و اهانت بار رئیس جمهور آمریکا، در محل مسجد الغدیر دانشگاه تجمعی اعتراضی برپا کردند و شعار مرگ بر آمریکا نیز طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۶۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در پاسخ به سخنان سخیف و اهانت بار ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، در محل مسجد الغدیر دانشگاه تجمعی اعتراضی برپا کردند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

 

در تجمع دانشگاهیان که با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام  انزجار از خوی استکباری آمریکا در مسجد الغدیر دانشگاه برگزار شد.

 

 حجت الاسلام ابوالفضل الله وردی مسئول نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان در سخنانی با تشریح جنایات آمریکا در دوران پیش و پس از انقلاب بویژه اقدامات چند سال اخیرش در منطقه و ناکامی های بزرگ در این راستا را علت اصلی دشمنی با ملت بزرگ ایران و عصبانیت ترامپ در سخنرانی روز گذشته دانست.

 

در ادامه دانشگاهیان با قرائت بیانیه و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکومیت و اعلام انزجار از سخنان موهن رئیس جمهور آمریکا و اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولت مردان در راستای مقابله با توطئه و نقشه ی دشمنان منطقه ای و جهانی تجدید پیمانی دوباره با آرمان های امام و شهدا بسته و بر اتحاد اقتدار جمهوری اسلامی در مقابله با بداندیشی دشمنان تاکید کردند.

ارسال نظرات