سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر گفت: سپاه یک نیروی نظامی و مردمی است جای آن در دلهای مردم ایران است و هیچ قدرتی نمیتواند خدشه ای برای جدایی این نیروی خدایی با ملت ایران بیندازد.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۹۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

سپاه برخاسته از دل مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر سخنان اخیر ترامپ را بسیار مسخره خواند و گفت: امروز دنیا ترامپ را دیوانه زنجیری و یک دلقک می دانند، که امریکا را رو به فروپاشی می برد، امروز دیگر ابهت پوشالی امریکا شکسته شده و دیگر کشورها از امریکا تبعیت نمی کنند.

 وی مساله موشکی ایران، حقوق بشر، معرفی سپاه به عنوان تروریست و دیگر موارد را بهانه تراشی های امریکا دانست و گفت: باید با مقاومت در برابر زورگویی های امریکا توطئه ها را خنثی کرد، اولا سپاه یعنی تمام ملت ایران، بلکه بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان و توهین به سپاه خشم ملت ایران و دیگر ملل آزادیخواه جهان علیه امریکا را بیشتر خواهد کرد، ثانیا ما هیچ نگرانی از دیوانگی های ترامپ و نقض برجام توسط امریکا نداریم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر با اشاره به این مطلب که سپاه برخاسته از دل مردم است گفت: سپاه یک نیروی نظامی و مردمی است جای آن در دلهای مردم ایران است و هیچ قدرتی نمیتواند خدشه ای برای جدایی این نیروی خدایی با ملت ایران بیندازد.
 
حجت الاسلام احدی به مسئله برجام هم اشاره کرد و گفت: موضع ایران در خصوص برجام کاملا واضح است و هیچ بحثی مبنی بر اضافه کردن بندی را نمی پذیرد.
 
 وی گفت: سپاه به فرمان امام راحل برای حمایت از مظلوم تشکیل شد و اکنون شاهد هستیم هرکجا ظلمی دیده می شود سپاه از آنها حمایت می کند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال محدود کردن سپاه به دلیل اثر بخشی سپاه در جهان است، گفت: بر اساس آموزه‌های اسلام هر جایی صدای تظلم بلند شود، هر مسلمانی باید پاسخ دهد.

 وی اظهار کرد: تمام جنگ های داخلی و بحران های جهانی به آمریکا و هم پیمانانش ختم می شود و تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا، نشان دهنده درستی کار این نیروی مخلص انقلابی است.

 حجت الاسلام احدی با اشاره به قدرت منطقه ای سپاه افزود: آمریکا در زمانی تروریستی بودن سپاه را مطرح کمی کند که داعش رو به فروپاشی است و یکی از دلایل این فرو پاشی، سپاه پاسداران بوده است.

 وی اظهار کرد: زیاده گویی های نابخرادانه و خام رئیس جمهوری ایالات متحده در بحران های جهان یکی از هزاران نشانه فرسودگی و عدم علم و آگاهی سران این کشور است.

ارسال نظرات