امام جمعه دره شهر گفت: اعلام تحریمهای جدید تکرار مکررات 38 سال گذشته امریکا بر علیه ایران است.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۹۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی"امام جمعه دره شهر در واکنش به سخنان رئیس جمهور امریکا به خبرنگار سیمره خبر گفت: علت اینهمه هذیان گویی ترامپ استیصال و درماندگی امریکا است.

وی اظهارکرد: اعلام تحریمهای جدید  تکرار مکررات 38 سال گذشته امریکا بر علیه ایران است.

قنبر بیگی افزود: همانطوری که رهبر انقلاب نیز فرمودند "رئیس جمهورهای امریکا عوض می شوند اما سیاست استعماری انها یکی است".

وی تصریح کرد: بعضی مانند اوباما در لفافه صحبت می کند ویکی مثل ترامپ بی عقل اشکارا نیتهای خباثت الود امریکا را برملا می سازد.

قنبر بیگی بادآورشد: مسلما این تهدیدها و تحریمها از درماندگی امریکا در مقابل ایران نشات گرفته و خللی در اراده و احساس مردم نسبت به این دولت استعماری ایجاد نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به  موضع گیریهای ترامپ بر علیه سپاه افزود: این نیروی شریف، مومن، مردمی و انقلابی در قلب ملت ایران جا دارد و دشمنان از این قضیه به جنون رسیده اند.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: سیطره سپاه و جاوگیری از تمامی سیاستهای خبائث الود، ددمنشانه و گردنکشی امریکا در خاورمیانه دلیل این عصبانیت و یاوه گوییهای ترامپ بود.

وی تصریح کرد: سپاه بعنوان یاور مردم مظلوم جهان با اقتدار تمام یک تنه در مقابل زورگوییهای امریکا در خاورمیانه ایستاده و از این عقیده و اراده کوتاه نخواهد امد.

حجت الاسلام قنبر بیگی با اشاره به نام بردن از خلیج عربی در سخنرانی ترامپ گفت: خلیج فارس تا ابدالدهر متعلق به ایران است و کسی برای این جملات از فردی تامتعادل تره خورد نمی کند.

وی افزود: اعلام این نام جعلی به جهت حمایت نوکرا حاشبه خلیج فارس بخصوص عربستان برای گرفتن امتیازات بیشتر از انان است.

قنبربیگی موضوع گیری رئیس جمهور را در مقابل ترامپ خوب ارزیابی کرد و افزود:  ای کاش از روز اول در بحث برجام همه مسئولان سخنان رهبر انقلاب را گوش داده و اجرایی می کردند.

وی با بیان اینکه هرجا جلوی ضرر را بگیریم منفعت است، بادآورشد: تبلیغ سیاستهای ضد ایرانی امریکا نشانه عدم مهار قدرت کشورمان توسط ابر قدرتها است.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: هر اقدامی چه خوب چه بعد انجام گیرد  شعار مرگ بر امریکا و مرگ براسرائیل بر زبان ملت مسلمان ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج) جاری و ساری خواهد بود.

 

  

 

ارسال نظرات