امام جمعه شهرستان قشم گفت: سپاه، پاسدار انقلاب و رکن رکین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که تروریست خواندن آن باعث شکست و نابودی ارتش آمریکا خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۳۵۹۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم ارتش جمهوری اسلامی ایران را مکتبی و ارزشی ترین ارتش دنیا عنوان و ابراز داشت: این امر در سایه جمهوری اسلامی ایران و تعالیم دینی که نتیجه تلاش مسئولین عقیدتی سیاسی در تبیین معارف دین و چشم انداز انقلاب می باشد تحقق یافته است.

جوکار نیروهای مسلح ایران اسلامی را مقتدر و با صلابت ترین نیروها در دنیا دانست و با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در رابطه با سپاه، تصریح کرد: سپاه رکن رکین در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار ولایت و مردم حافظ انقلاب است.

وی اظهار داشت: موضع گیری مسئولین، وزراء و رئیس جمهور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطلوب بوده، نشان از بی اعتمادی به دشمن و یاس از مذاکره دارد و حمایت مردم از چنین مواضعی به تبعیت از رهبری را به دنبال دارد.

امام جمعه قشم پاسخ کوبنده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به یاوه گویی های ترامپ را یادآور شد و تاکید کرد: اگر سپاه را تروریست بخوانید ما ارتش شما را هم ردیف با داعش می دانیم و آن را به زباله دان تاریخ خواهیم سپرد.

حجت الاسلام والمسلمین جوکار با اشاره به آیات ۵۶تا ۵۸ سوره انفال در واکنش به مسائل برجام بیان کرد: نقض پیمان از سوی دشمن ریشه در تاریخ دارد و اقدام مقابل به مثل با آن از سوی مسلمانان و به نابودی کشاندن دشمن در صورت انجام اقدامی بر علیه مسلمین، امری قرآنی است.

ارسال نظرات