خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی آگاه سازی ایمنی و اقدامات تامینی ویژه پایوران و خانواده پایوران سپاه ناحیه نطنز برگزار شد

کارگاه آموزشی ایمنی در دو جلسه ویژه پایوارن سپاه ناحیه نطنز در نمازخانه سپاه و ویژه خانواده پایوران سپاه ناحیه در سالن اجتماعات امامزاده آقا علی عباس (ع) با حضور جناب آقای گیاهچی کارشناس فضای مجازی استان برگزا رشد .
کد خبر: ۸۹۳۳۶۲۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، ستوان دوم پاسدار مهدی روشنی مسئول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی در سپاه ناحیه نطنز در این خصوص بیان داشت: رعایت اصول ایمنی یکی از شرایط در زندگی عموم می باشد که اگر در هر شرایطی ایمنی را رعایت نکنیم به مشکل بر می خوریم.

روشنی ابراز کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه ، و اهمیت دادن به این موضوع و به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و همچنین آشنایی با قوانین و مقررات جدید ایمنی از جمله آشنایی با فضای مجازی، این کارگاه آگاه سازی برگزار شد.

در ادامه جلسه برادر گیاهچی کارشناس فضای مجازی به عنوان سخنران جلسه گفت : طبق احادیث مختلف از ائمه اطهار اولین نعمت انسان سلامتی  که بهترین و مهمترین نعمت الهی است و دومین نعمت امنیت است که بعضا افراد تا امنیت را دارند از امنیت سردنمی اورند. ما دیدم حادثه ناگواری که در مجلس شورای اسلامی پیش آمد امنیت چقدر مهم و حیاتی است . الحمدلله امنیت جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست که بایستی این نعمت را قدر بدانیم .

وی در اداه تصیح کرد : حدود 30 شبکه اجتماعی در نیا وجود داردکه 7 الی 8 مورد شبکه اجتماعی در ایران فعال هستند که الیته پرکاربردترین شبکه ها هستند . ایشان همچنین به آمارهای مربوط به شبکه های اجتماعی و تاثیر آن برجامعه اشاره کرد.

ایشان در پایان صحبت خود به 3 دیدگاه یا فرضیه در مورد فضای مجازی اشاره کرد : 1- ساده انگاری ( که همان ندیدن صورت مسااله است و ویروس و بیماری کشف نشده می باشد 2- خوش بینی ( که همان رها کردن و به نوعی ویروس فقط برای دیگران است و دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد 3- واقع نگر(که پیرامون مسائل فضای مجازی برخود کنترل دارند وبه نوعی مسلط هستند و همچنین آموزش های لازم در این خصوص را دیده اند .

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار