خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر داد:

استمراردر اجرای طرح پاکسازی

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر تا پاکسازی کامل و پلمب ۱۱۷ مرکز عرضه مخدر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۲۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمدحسین صادقی امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر استان کرمانشاه با هماهنگی دستگاه‌های مخدر از جمله شورای مبارزه با مواد مخدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از استمرار در اجرای این طرح تا رسیدن به نتایج مورد قبول خبر داد.

 

وی افزود: عزم دستگاه قضایی در برخورد با تولید و عرضه‌کنندگان مواد مخدر جدی است و این طرح مقطعی نخواهد بود و مطمئنا تا پاکسازی کامل این طرح را ادامه می‌دهیم.

 

دادستان استان کرمانشاه گفت: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۱۱۷ مکان در حوزه شهرستان کرمانشاه با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی به عنوان محل عرضه مواد مخدر شناسایی و پلمب شدند و در این اماکن دیگر عرضه‌ای صورت نمی‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: بازخوردی که از اجرای این طرح گرفتیم و دوستان ما تایید کردند، رضایت مندی مردم است و مردم از اجرای آن راضی هستند.

 

صادقی گفت: امیدواریم همراهی مردم با ما ادامه داشته باشد و توقع ما این است که مردم نسبت به محیط پیرامونشان حساس باشند و اگر حرکت‌های مشکوکی را می بینند حتما باید مردم با احساس مسئولیت به پلیس یا مستقیما به شعبه اختصاصی ما معرفی کنند.

 

وی فرآیند رسیدگی در دستگاه قضایی را حلقه های متصل به هم و هماهنگ عنوان کرد که طی آن روند رسیدگی با سرعت و دقت پیش می رود.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، ارتقا سطح امنیت عمومی جامعه را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سطح امنیت عمومی جامعه حتما باید از وضعیت فعلی به سمت نقطه مطلوب ارتقا یابد.

ارسال نظرات