مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت :اگر تغییرات سیاسی در گوشه و کنار جهان بخواهد صورت گیرد به نقش محوری جمهوری اسلامی توجه ویژه می شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۳۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ایوان با حضور سردار حسینی  فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام برگزار شد.

سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: امروز ایران اسلامی بحمدالله در عرصه بین الملل  از اقتدار والایی برخورداراست وبه عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه مطرح می باشد چنانچه اگر تغییرات سیاسی در گوشه و کنار جهان بخواهد  صورت گیرد به نقش محوری  جمهوری اسلامی توجه ویژه می شود.

سردار حسینی اظهار کرد : امروز دیگرشرایط طور دیگر رقم خورده است ؛ غرب و شرق در جهان دیگر تصمیم گیرنده نیستند،و این دو قدرت دیگر حرفی برای گفتن ندارند به قدرت های پوشالی تبدیل شده اند.

وی افزود: عنصر اصلی نظام ما مردم هستند مردمی که در تمام عرصه ها پای کار بوده اند ،امروز قدرت وظهور اسلام درجهان اسلام و خارج از مرزهای اسلام نفوذو گسترش پیدا  کرده است وبه یک قدرت واقعی و معنوی الهی  تبدیل شده است .

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)تصریح کرد :در حال حاضر در نقاط مختلف منطقه و بمعنای واقعی وحقیقی در نبرد تمام عیار با تروریسم  هستیم ؛تروریسمی که توسط آمریکایی ها آموزش دیده و تجهیز شده است اما با رشادت دلاورمردان  یکی پس از دیگری شکست می خورند.

وی با اشاره به شکست داعش در سوریه ،عراق ،در منطقه بیان داشت:این شکست توسط کسانی رقم خورده است که طرفدار آزادی و صلح هستند  وسپاه پاسداران نقش اساسی و تعیین کننده را در این قضیه ایفا نموده است.

سردار حسینی تصریح کرد : دردوران انقلاب اسلامی ایران بیش از 17هزار شهید توسط منافقین به شهادت رسیدند که این اتفاق سند روشنی از مظلومیت نیرو های مسلح  است که در راه مبارزه با تروریسم به شهادت رسیدند.

وی  با اشاره به  قضیه جداشدن بخشی از عراق گفت:این بزرگترین توطئه است چرا که داعش نفس های آخر را در عراق می کشد و به زودی با شکست کامل مواجه می شود به همین خاطر سعی در ایجادو شعله ورکردن جنگ دیگری در عراق دارد.

فرمانده سپاه امیر المومنین اظهار کرد :رییس جمهور آمریکا فردی است که زبان دیبلماتیک را نمی فهمد وسعی دارد در موضع قدرت سخن بگوید، اما در پاسخ وی باید گفت همانطورکه در دوران دفاع مقدس مقتدرانه از کشور دفاع کردیم امروز نیز مقتدرانه از کیان ایران  اسلامی دفاع خواهیم کرد .

سردار حسینی ادامه داد: شرایط کشور با دوران دفاع مقدس متفاوت تر شده است کشور ما به برکت جوانان و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب پویاتر و بالنده تر شده است و از هر لحاظ پیشرفت کرده، از بعد نظامی علاوه بر اینکه خودکفا هستیم ازتوان دفاعی ما نیز استفاده می شود.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها بارها وبارها از دست جوانان غیور ایران اسلامی ضربه خورده اند همگان در بازداشت نیروهایی آمریکایی در خلیج فارس به عینه  دیدند که  اقتدار نظام جمهوری اسلامی چگونه است چرا که از فرزندانی همچون شهید حججی  برخوردار است و امروز همه مردم ایران اسلامی  حججی ها هستند و حاضرند از کیان خود با نثار جانشان  دفاع نمایند.

وی در پایان گفت : امید است که تمامی پرسنل و مسئولین شهرستان همفکری لازم را در راستای رسیدن به اهداف پیشرو با فرمانده جدید ناحیه داشته باشند.

 

 

 

ارسال نظرات