طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه دهلران، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۴۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران با حضور فرمانده سپاه ناحیه، جمعی از پاسداران این ناحیه، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان دهلران در محل دفتر فرماندهی حوزه شهری برگزار شد.

سرهنگ علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در این آیین گفت: سپاه نهادی است انقلابی که اصلی‌ترین ماموریت آن حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: این نهاد انقلابی و مردمی با تبعیت از ولی فقیه و متصل به ولایت به دنبال تقویت شاخص‌های انقلابی‌گری در درون سازمان و در بین آحاد مردم است، سپاه متعلق به مردم بوده و توسط مردم هم حمایت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تصریح نمود: در جامعه امروز بسیجیان باید در راستای خنثی کردن‌ توطئه‌های دشمنان پیش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمی و آمادگی دفاعی خود حمله‌های دشمنان را ناکام بگذارند.

وی عنوان کرد: تقویت بنیه دینی، بصیرت‌افزایی و اخلاق‌مداری محور برنامه‌های پایگاه بسیج باشد و برای دستیابی به اهداف مورد نظر نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

سرهنگ آبدونی یادآور شد: پایگاه مقاومت بسیج یک امانت است و فرماندهان پایگاه این امانت را با هدف جذب نیرو پیش می‌برند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم یک فرصت بوده که در اختیار همه قرار گرفته و برای تعالی جامعه و نسل امروز و فردا است و باید در برابر این فرصت و نعمت شاکر و عمل صالح داشته باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات "سرگرد علی خاسرو" تقدیر و تشکر به عمل آمد و "سرهنگ رضا ملک زاده " به عنوان فرمانده جدیدحوزه مقاومت بسیج شهری منصوب شد.

 

 

ارسال نظرات