برگزاری جلسه هماهنگی راهیان نور در شهرستان لردگان

جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان لردگان با موضوع طلاب و راویان اعزامی به اردوی راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۶۶۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه راهیان نور شهرستان لردگان با محوریت موضوع طلاب و روحانیون اعزامی به اردوی راهیان نور با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان و جانشین ناحیه، مسئولین معاونتهای اردوئی و فرهنگی اجتماعی و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی لردگان، رئیس حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر آموزش و پرورش لردگان در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد راویان و طلاب مسلط و توانمند به اردوهای راهیان نور اعزام شوند و قبل از اعزام، جلسه و کلاس توجیهی برای این عزیزان برگزار گردد.

تشکیل پرونده سابقه حضوردر راهیان نور برای طلاب و رواویان، هماهنگی لازم یک هفته قبل از اعزام با حوزه علیمه برادران و خواهران جهت مشخص کردن طلاب اعزامی با کاروان های راهیان نور از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه حجت الاسلام سید مهران کریم پور ضمن خیرمقدم گوئی به حاضرین گفت: راویان نباید در گفته های خود اغراق کنند و نباید احساسی و عاطفی صحبت نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان لردگان افزود: اگر فطرت و عقل دانش آموزان درگیر اردوی راهیان نور و فرهنگ ایثار و شهادت باشد اثری ماندگار خواهد داشت.

وی، تصریح کرد: راویان و طلاب باید مخاطب شناسی کنند و تحلیلی خوب و ناب از دفاع مقدس را برای دانش آموزان ارائه دهند.

ارسال نظرات