جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: ترامپ خیال می کند با این شلوغ بازی ها و جوسازی ها می تواند امتیازات بیشتری بگیرد اما باید بداند برجام همان اولی وآخری بود که مذاکره شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۰۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ، سردار اسماعیل کوثری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به سخنان اخیر ترامپ با تاکید براینکه آمریکا هیچگاه برجام را بهم نمی زند، گفت: شاید حرف و حدیث هایی در حاشیه مطرح شود اما نه اروپا و نه آمریکا برجام را به هم نمی زنند و قطعا برجام دست نمی خورد.

 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه بیان کرد: آنها برای اینکه بتوانند امتیازات بیشتری از ایران بگیرند، دائما به گونه ای برخورد می کنند که همه خیال کنند می خواهند برجام را بهم بزنند در حالی که آمریکا وقتی دید برجام کاملا به نفع آنها تمام شده، می خواهند فشار بیشتری وارد کنند تا با انجام مذاکرات بعدی، در بحث موشکی، اسرائیل و حقوق بشر به نتیجه دلخواه خود برسند.

 

وی ابراز کرد: ترامپ خیال می کند با این شلوغ بازی ها و جوسازی ها می تواند امتیازات بیشتری بگیرد اما باید بداند برجام همان اولی وآخری بود که مذاکره شد؛ اگر آمریکایی ها به همان تعهدات عمل می کردند و احتمال داشت که درباره موضوعات دیگری هم مذاکره شود ولی باتوجه به اینکه همین توافق در برجام عمل نشد، بعد از این مذاکره ای با آمریکا وجود نخواهد داشت.

 

سردار کوثری تصریح کرد: در صورت تغییر رفتار آمریکا هم این مقام معظم رهبری، ملت و مسئولین ایران هستند که تصمیم می گیرند چگونه عمل کنند وگرنه با راه اندازی جنگ روانی و جوسازی که برجام را بر هم می زنیم کاری از پیش نمی برند چرا که برجام نه تنها بهم نمی خورد که سفت و سخت آن را نگه می دارند.

 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به موضوع تحت فشار گذاشتن سپاه تاکید کرد: سپاه از ابتدا با دست خالی شروع کرد؛ روزهای اول و سال 58 که سپاه پاسداران تشکیل شد و در چهارچوب قانون شروع به کار کرد، همیشه برای مقابله با بیگانگان تحت فشار بوده و هیچگاه برای تقویت خود وابسته به کسی نبوده است.

 

وی افزود: سپاه همواره بر اساس داشته ها و دانستنی های خود کار را دنبال کرده و استراتژی ها را براساس نظام و انقلاب اسلامی مشخص کرده است لذا آمریکا بیخود به دنبال فشار وارد کردن به سپاه است و قطعا ضرر خواهد کرد.

 

سردار کوثری یادآور شد: دیدیم که ترامپ به طور علنی نام سپاه را جزو تروریست ها اعلام نکرد چرا که می دانست به ضرر خودش است و با موضع گیری که فرمانده کل سپاه داشت مبنی براینکه ما ارتش آمریکا را تروریست می دانیم، به خوبی می داند که سپاه چه ضرباتی در منطقه به آمریکا وارد کرده است.

 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه خاطرنشان کرد: در خصوص تحریم ها نیز باید گفت جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تحریم بوده و همواره بر پایه توانمندی های جوانان کشور پیشرفت های زیادی داشته است لذا نباید به این سخنان ترامپ توجه کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات