در ادامه خودشیرینی‌های ریاض برای واشنگتن؛
ملک سلمان در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور آمریکا از راهبرد جدید و خصمانه این کشور علیه کشورمان استقبال کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۳۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج  به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، ملک سلمان، پادشاه عربستاندر تماس تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از راهبرد جدید آمریکا علیه ایران استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ در این تماس تلفنی بر تلاش واشنگتن برای همکاری با همپیمانانش (در منطقه) در چارچوب محقق ساختن «تأمین امنیت جهانی» تأکید کرد.

ترامپ روز جمعه با طرح ادعا‌ها و اتهاماتی پوچ علیه تهران، راهبرد جدید آمریکا درباره ایران را تعیین کرد و گفت: وظیفه من این است که امنیت و سلامت مردم آمریکا را تأمین کنم. به همین علت، می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم ایران هرگز نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

او با طرح این ادعا که ایران چند بار از برجام تخطی کرده است، گفت: ایران اجازه بازرسی از اماکن حساس نظامی را به بازرسان نمی‌دهد. ما برجام را تأیید نمی‌کنیم. ایران روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین اعلام کرد: راهبرد جدید ما علیه ایران از تحریم‌های بسیار سرسختانه علیه سپاه پاسداران شروع می‌شود. من از وزارت خزانه‌داری آمریکا درخواست می‌کنم تمام سپاه پاسداران و افراد مرتبط با این نهاد را تحریم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات