خبرهای داغ:
با حضور رئیس قرارگاه رهیان نور کشور:

مراسم ملی افتتاحییه راهیان نور کشور در استان البرز برگزار شد

با حضور دانش آموزانی از استان قزوین و دیگر استان‌های کشور در استان البرزمراسم افتتاحییه راهیان نور کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۴۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، این مراسم با حضور فرماندهان لشگری و کشوری و با حضور دانش آموزان دختر در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به طور رسمی از سراسر کشور و استان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور به جهت بازدید از یادمان ها و آثار دفاع مقدس اعزام شدند.
سردار فضلی رئیس قرارگاه راهیان نور کشور در مراسم ملی راهیان نور گفت: امروز در استان ولایت مدار البرز با استعانت از خداوند و با حضور خانواده شهید فهمیده و خانواده شهدای دیگر افتتاح بزرگترین عملیات فرهنگی کشور صورت گرفت.
وی ادامه داد: با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و آموزش پرورش در یک قرار گاه مشترک از سراسر کشور اعزام کاروان های راهیان نور به کربلای ایران شروع می شود.
این مسئول تصریح کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دو استان ساحلی بوشهر و هرمزگان خواهد بود.
وی گفت: پیش بینی های لازم برای اعزام یک میلیون 37 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان کشور صورت گرفته است که امیدوریم با کمک دولت محترم و حمایت خانواده ها گرامی اعزام به مناطق مقدس راهیان نور تسهیل شود.
رییس قرارگاه راهیان نور کشور اظهار کرد: هدف ما احیای ارزش های شهدا و گرفتن درس دینداری و آزادگی از شهدا است و در راهیان نور با وحدت شیعه و سنی از پرچم ولایت و دین اسلام دفاع خواهیم کرد.
سردار فضلی با اشاره به رشادت های شهید عباس بابایی عنوان کرد: امروز همه ما با الگو گرفتن از این شهید بزرگوار که نمونه بارز ولایتمداری بود می توانیم در خدمت نظام و انقلاب و دفاع از آرمانهایمان تا پای جان بایستیم.
وی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مورد برجام تبیین کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا سخیف و توهین آمیز بود و این بار اولی نیست که این کار انجام می شود و بار آخر هم نخواه بود ولی جواب مردم ما در صحنه عمل صورت خواهد گرفت.
رئیس قرارگاه راهیان نور کشور در پایان بیان کرد: آمریکا و دشمنان ما از مقاومت اسلامی در دنیا و شکست تکفیری ها و داعشی ها عصبانی اند و مخالف طرح های فرهنگی از جمله اعزام همین کاروان های نور در کشور هستند، ما عامل به اقدام و عمل هستیم و در صحنه عمل به یاوه گویی های آنان پاسخ خواهیم داد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها