خبرهای داغ:
در بیانیه جمعی از زنان فعال سیاسی و فرهنگی در محکومیت اظهارات اخیر ترامپ آمده است:

یاوه گویی های ترامپ از جنس خباثت و حقارت است

در بیانیه جمعی از زنان فعال سیاسی و فرهنگی در محکومیت اظهارات اخیر ترامپ، آمده است: ملت مبارز ایران اسلامی مبهوت این چنین هذیان گویی هایی نشده و نخواهد شد.این تهدید و تحریم هابرغیرت و حمیت فرزندان عاشورا و رمضان کوچکترین اثر وضعی نخواهد گذاشت.ملت بزرگ ایران قدردان زحمات فرزندان خویش در تامین آسایش ورفاه جامعه است.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۵۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، جمعی از زنان فعال سیاسی و فرهنگی با صدور بیانیه ای اظهارات اخیر ترامپ علیه ملت ایران را محکوم کردند در بخشی از این بیانیه آمده است: رییس جمهور آمریکا با وقاحتی تمام نشدنی فرزندان این ملت را حامی تروریسم بین المللی قلمداد کرده است. اوج این نفرت وکینه توزی تا بدان حداست که خلیج تا ابد فارس رابا فضاحت هرچه تمام تر خلیج ع.ر.ب.ی می نامد.

ملت مبارز ایران اسلامی مبهوت این چنین هذیان گویی هایی نشده و نخواهد شد.این تهدید و تحریم هابرغیرت و حمیت فرزندان عاشورا و رمضان کوچکترین اثر وضعی نخواهد گذاشت.م لت بزرگ ایران قدردان زحمات فرزندان خویش در تامین آسایش ورفاه جامعه است. تاریخ این سرزمین لبریز از رشادت ها و دلاورمردیهای زنان و مردانی است که با قطره قطره خونشان نهال عشق و ایثار و محبت وایمان به خدای لایزال راآبیاری کرده اند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

این روزها منطقه غرب آسیا درشعله های حماقت وجهالت دوبال یک پرواز شوم یعنی رژیم صهیونیستی وآمریکا و متحدان دنائت پیشه شان دراین نقطه ازجغرافیای کره خاکی می سوزد.

باردیگر ژاژخواهی های پرزیدنت یانکی ها ازآن سوی زمین به گوش می رسد. یاوه گویی هایی که ازجنس خباثت وحقارت است .دولتی که خود بزرگترین حامی تروریست و ناقض حقوق بشر درجهان است؛ ملتی که به گواه تاریخ میراث دار تمدنی ایمانی است را مظهر تروریست بین الملل می پندارد.

این روزها جهان درآتش نفرت و خشونتی دست و پنجه نرم می کند که هیمه آن را آمریکا فراهم کرده است.حافظه تاریخی ملت شریف ایران هیچ گاه کودتای سیاه 6دهه گذشته علیه یک دولت ملی در این کشور را از یاد نخواهد برد.ملت قهرمان ایران حمایت های تسلیحاتی و اطلاعاتی پدر خوانده تروریسم دولتی یعنی آمریکا از رژیم بعث عراق را هیچگاه از یاد نمی برد.

رییس جمهور آمریکا با وقاحتی تمام نشدنی فرزندان این ملت را حامی تروریسم بین المللی قلمداد کرده است. اوج این نفرت وکینه توزی تا بدان حداست که خلیج تا ابد فارس رابا فضاحت هرچه تمام تر با نام معجول خلیج ع.ر.ب.ی می نامد.

ملت مبارز ایران اسلامی مبهوت این چنین هذیان گویی هایی نشده و نخواهد شد. این تهدید و تحریم هابرغیرت و حمیت فرزندان عاشورا و رمضان کوچکترین اثر وضعی نخواهد گذاشت.م لت بزرگ ایران قدردان زحمات فرزندان خویش در تامین آسایش ورفاه جامعه است. تاریخ این سرزمین لبریز از رشادت ها و دلاورمردیهای زنان و مردانی است که با قطره قطره خونشان نهال عشق و ایثار و محبت وایمان به خدای لایزال راآبیاری کرده اند.

دراین زمانه غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش ازگذشته بر طبل عزت و غیرت و شجاعت ایران و ایرانی می نوازد تا سرود حماسه مردانگی را در سر تا سر این پهنه خاکی طنین افکند.

زنان فعال سیاسی و فرهنگی به نمایندگی از زنان نخبه و مادران ایران زمین، ضمن تقدیر از موضع انقلابی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب مسئولین کشور در این مهم،هم نوا با سایر اقشار جامعه اعم از مسئولان و سیاست مداران، نخبگان سیاسی ودوشادوش مردان و زنان ایران اسلامی حول محور اتحاد و یکپارچگی و همدلی و هم زبانی ازهر قوم ونژاد و عقیده و زبانی مواضع ضد ایرانی آقای ترامپ را محکوم می کند.

ان شاالله باتوکل بر حضرت حق تعالی و عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج)تحت رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام المسلمین خامنه ای عزیز بانابودی فرزندان نامشروع آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی وآل سعود و اذنابشان قطار این انقلاب به سرمنزل مقصود رهنمون شود.

ارسال نظرات