خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در مقابل هر تهدید دشمنان ،ما نیز متقابلا تهدید می کنیم و هر کسی که قصد تجاوزبه کشورمان را داشته باشد سیلی محکمی از ما خواهد خورد.
کد خبر: ۸۹۳۳۷۹۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس آذربایجان شرقی - تبریز ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، در دیدار فرماندهان سپاه  عاشورا با وی ، افزود:  با توجه به  فرمایشات  مقام معظم رهبری ، دوران بزن و در رو، تمام شده است و هر کسی فکر تجاوزبه کشورمان را درسربپروراند و غلطی از آنها سر بزند ، جمهوری اسلامی ایران، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند .


 

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته همه توطئه های آمریکا را خنثی کرده است ،افزود  : جمهوری اسلامی ایران، قدرت آنرا دارد که ترامپ را هم  به فهرست رئیسان جمهور ناکام آمریکا بیافزاید . 

 

نماینده ولی فقیه در استان  همچنین گفت : هر جا که فشار از ناحیه دشمنان بیشتر بوده و به قول خودشان ،ةعرصه را بر ما تنگ کرده ا ند، روحیه استقامت و مقاومت ما هم بیشتر شد ه و دوباره می خواهند ما را پای میز مذاکره بکشانند، اما این باراین هدف شوم آنها ، غیر ممکن است .

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در خصوص سخنان مضحک دشیب  ترامپ در مورد سپاه پاسدان نیز گفت : این سپاهیان اسلام را از چه می ترسانید ، اینها امثال شهید حججی ها هستند که ،عاشقانه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خود را فدا می کنند .

 

فرمانده سپاه عاشورا نیزدراین دیدار گفت : هدف از این دیدار تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان انقلاب و فرماندهی معظم کل قواست و از اینجا پیامی آشکار و قاطع به دشمنان انقلاب میدهیم که ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم .

 

سر دار غلام عسگر کریمیان ،با اشاره به اینکه سالهاست رخ به رخ با جبهه استکبار جهانی در جنگ هستیم افزود: تجربه انقلاب اسلامی ، نبرد با گروهکهای منافق ،لیبرالها ، میانه رو ها ، عافیت طلبها ، محافظه کاران و نیز نبرد با صدام رادر کارنامه خود داریم .

 

وی به سخنان احمقانه ترامپ در مورد سپاه ،انقلاب اسلامی و اقداماتی که می خواهند برای محدود کردن سپاه انجام دهند  هم اشاره کرد و افزود : ما نیز عکس العمل نشن خواهیم داد و می گوییم که اکنون در وسط میدان جنگیم و هر کجا که آرمانهای انقلاب اسلامی در خطر باشد ما  نیز حضورقاطعانه  خواهیم داشت .

 

فرمانده سپاه عاشور همچنین  گفت : به همه رسانه ها اعلام می کنم تا وقتی ما پاسداران هستیم، هیچ کسی به اساس انقلاب اسلامی و ارزشهای آن، نمی تواند صدمه بزند و باید اسرائیل ،از وجود سپاه پاسداران ،احساس نا امنی کند .

ارسال نظرات