خبرهای داغ:
بسيج تحليل مي كند:

80 ميليون سپاهي را تحريم كنيد

مردم ايران سپاهي هستند و اگر مي خواهيد تحريم كنيد80ميليون سپاهي را تحريم كنيد، زيرا ملت ايران سپاهيان اسلام و سرداران ابا عبدالله بوده و از كودك در رحم مادر مانند محسن و طفل شش ماهه همانند حضرت علي اصغر (ع) براي سربازي آماده هستند.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۰۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین آمريكا با تلاش برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در ليست گروه هاي تروريستي به دنبال چه اهدافي مي باشد؟ بر كسي پوشيده نيست كه تحريم ها و تهديد نظامي هم زمان با مذاكرات به معناي سياست چماق و هويچ مي باشد تا ايران را دچار دوقطبي كرده و طرفداران سازش را به عنوان دلسوزان وطن تقويت نمايد.
اما قرار دادن نام سپاه پاسداران به معناي مواجهه تمام عيارآمريكا با ايران و سپاه قدس در منطقه براي نجات داعش بوده وهيچ دليل ديگري ندارد كه خود را تا مرزدرگيري نظامي به آب و آتش بزند، بازديد احتمالي ترامپ از مرز دو كره، براي تهديد كره شمالي در روزهاي آينده ياد آوراين مطلب بوده جورج بوش پسر پس از بازديد از مرز دوكره فاجعه اي را در خاورميانه رقم زد كه هنوزاين رويه ادامه دارد.
جورج بوش پسر پس از بازگشت از كره و برگزاري يك مانور نظامي مشترك حمله نظامي به عراق و افغانستان را در دستور كار قرار داد و توانست با مديريت اين نبرد پايه هاي تروريسم را در خاورميانه نهادينه و بزرگترين گروه تروريستي دنيا را تحت عنوان داعش و القاعده و طالبان سازماندهي نمايد كه حاصل آن زمين سوخته، تضعيف ارتش مقاومت، و تقويت اسراييل به عنوان قدرت برتر در منطقه خاورميانه مي باشد.
ترامپ و رژيم صهيونيستي با حذف انقلاب اسلامي تنها به نيمي از خواسته هاي خود در برابر ايران رسيده اند زيرا آنها به ايران انقلابي قدرتمند و ايران سكولار قدرتمند راضي نخواهند بود بلكه به ايراني راضي هستند كه غلام حلقه به گوش آمريكا بوده و در نهايت ارتشي شبيه پليس همانند ديكتاتورهاي منطقه داشته باشد كه هيچ خطري را متوجه رژيم غاصب اسراييل نكند.
سپاه به عنوان تنها نيروي قدرتمند و امنيت آفرين در ايران و منطقه مي باشد كه در كنار ارتش قهرمان و نيروي انتظامي توانسته در داخل كشور تمام راه هاي نفوذ آمريكا را بسته و ضربات مهلكي را بر پيكر تيم هاي برانداز وارد كند و در منطقه نيز جلوي تمام طرح هاي آمريكا ايستاد و نقشه هاي شوم خاورميانه جديد را با شكست مواجهه كرد.
آمريكا و اسراييل به همراه اعراب مرتجع براي اينكه به اهداف خود در منطقه دست يابند، نيازمند حذف سپاه پاسداران و حزب الله و ارتش مقاومت بوده كه اميدواري زيادي به نيروهاي داخلي براي اجراي نقشه هاي خود داشتند اما در اين خصوص سيگنالي براي حذف سپاه توسط هاشمي رفسنجاني داده شد كه با واكنش عموم مردم مواجهه گرديد.
بدنه حاكميت بايد به صورت يك صدا از سپاه دفاع كنند و در تقويت نقش محوري اين نيرو در منطقه تلاش كنند و آمريكا مي داند كه سپاه بازوي توانمند انقلاب بوده و در صورت حذف اين نيروي خلاق و مردمي استحاله و حمله به كشور بسيار آسان خواهد بود .
اما همه مردم ايران سپاهي هستند و اگر مي خواهيد تحريم كنيد80ميليون سپاهي را تحريم كنيد، زيرا ملت ايران سپاهيان اسلام و سرداران ابا عبدالله بوده و از كودك در رحم مادر مانند محسن و طفل شش ماهه همانند حضرت علي اصغر (ع) براي سربازي آماده هستند،تمام فرزندان اين كشور سپاهي هستند،ارتش قهرمان و نيروي انتظامي سبز پوش هم سپاه اسلام هستند براي حفظ سپاه همه به ميدان خواهيم آمد و زير پرچم ولايت فقيه با صداي لبيك يا حسين كردنكشان پوشالي را در هم شكسته و يك صدا فرياد مي زنيم كه آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار