آمادگی نهادهای امدادی برای مقابله با بحران در لنده

همه ادارات و نهادهای امدادی و خدماتی شهرستان لنده آمادگی خود را برای مقابله با بحران‌ احتمالی حفظ کنند.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۱۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
معاون فرماندار شهرستان لنده در نشستلزوم آمادگی نهاد‌های امدادی برای مقابله با بحران در لنده ستاد بحران این شهرستان گفت: مقابله با بحران نیازمند بسیج تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی بوده که در سطح شهرستان برای حفظ آمادگی دستگاه‌های امدادی برنامه‌ریزی لازم انجام گیرد.
حسن علی حسن پور با یادآوری آب گرفتگی معابر در شهر لنده افزود: باید تدابیر لازم برای رفع آبگرفتگی معابر اندیشیده شود همچنین هیچ معبری نباید مسدود باشد و در این زمیه هیچ قصوری پذیرفته نیست.
وی بر آمادگی کامل نیروها، بخشداری‌ها و ماشین آلات تاکید کرد و گفت: در همه محور‌های اصلی شهرستان برای عبور و مرور خودرو‌ها و مردم باید آماده باش کامل برقرار باشد تا در صورت لزوم بتوان اقدامات پیشگیری و امدادی را انجام داد.
حسن پور با بیان اینکه باید همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران جاده‌ها را آماده و بازسازی کنند افزود: از هم اکنون باید به فکر تامین سوخت روستائیان بود و در زمان مقرر توزیع شود.

وی گفت: همه ساله بحران‌ها و حوادث متعددی در سطح شهرستان لنده به وقوع می‌پیوندد و خسارات زیادی را به مردم در سطوح مختلف وارد می‌سازد.
معاون فرماندار در ادامه به کمبود امکانات و تجهیزات در برخی ادارات امدادی نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسؤولان استانی و حتی کشوری با تجهیز ادارات به امکانات لازم و ضروری زمینه مقابله با حوادث را در این شهرستان بیش از پیش فراهم سازند.
ارسال نظرات