خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: سپاه هرگز از هیاهوی امریکا هراسی به دل راه نخواهد داد.
کد خبر: ۸۹۳۳۸۳۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در مراسم تودیع مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با اشاره به اینکه سخنان ترامپ ناشی از درماندگی در برابر ایران است گفت: همکاری بین المللی برای مقابله با ثبات زدایی ایران، تحریم ایران به بهانه حمایت های ایران از تروریسم، مقابله با ایران برای روند ساخت موشک و سد نمودن مسیرهای ایران برای جلوگیری ایران جهت رسیدن به تسلیحات هسته ای چهار راهبرد ترامپ برای مقابله با ایران بود.
وی ادامه داد: این صحبت های ترامپ ناشی از این است که برخی در داخل گفتند ما باید با کدخدا کنار بیاییم و این موضوع را ترامپ باور کرده است.
معبودی با بیان اینکه آمریکا از برجام خارج نخواهد شد اما کاری خواهد کرد که فقط پوسته برجام باقی بماند و اروپا هم در آینده با امریکا همراه خواهد شد.
وی ابراز کرد: ترامپ دیوانه نیست بلکه خود را به دیوانگی زده است تا دنیا را بترساند و چند صباحی صحنه گردانی نماید ترامپ اگر دیوانه بود چرا به فکر منافع کشور خودش هست؟
معبودی با بیان این نکته که پس از برجام نه تنها تحریم ها برداشته نشده است بلکه افزایش هم پیدا کرده است و مشکلات بانکی ما همچنان پابرجاست خاطرنشان کرد: ترامپ قصد دارد با این سخنان خود در برابر امتیازاتی که از ما گرفته است چیزی به ما ندهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، تهدید های تو خالی آمریکا را نتیجه شکست های آمریکا در منطقه دانست و با تاکید بر اینکه سپاه هرگز از هیاهوی امریکا هراسی به دل راه نخواهد داد افزود: سپاه پرونده داعش را که آمریکا امید 20 ساله به آن داشت در نطفه خفه کرد و امروز ترامپ حق دارد که از سپاه عصبانی باشد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم حجت الاسلام رحیمی از مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه تودیع شد و سرگرد پاسدار مرتضی امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه شد.
2001/پ 30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها