خبرهای داغ:
بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند:
از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار میرود تا قدرت خود را به نمایش گذاشته و از دشمن زهره چشم بگیرد. چون دیگر کسی نیست که از نمایش شهرهای موشکی آزرده خاطر شود.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۱۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در واکنش به نطق اخیر ئيس جمهور امریکا و اظهارات متقابل رییس جمهور ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 "گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ نقد که می‌دهد ـ وعده‌ نقد، نه عمل نقدـ اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمی‌گردد و به ریش شما می‌خندد! اینقدر اینها وقیحند."   

(مقام معظم رهبری)

 

اکنون که تاریخ تکرار شد و آمریکا مانند همیشه بدعهدی کرد، آموختیم که نباید از کربلا درس مذاکره گرفت بلکه باید از کربلا پایداری در مقابل دشمن را بیاموزیم و این گفتمان مقاومت و انقلابی گری است که در همیشه تاریخ پیروز است نه گفتمان سازش و لبخند.

امروز با شنیدن سخنان ترامپ همه، حتی آنهایی که روزی برای برجام در خیابان ها رقص و پایکوبی میکردند متوجه شده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و همگی برای حفظ سرزمین و هویت ملی خود دلواپس شده اند.

 

از ابتدای کار هم هدف شوم آمریکا در برجام مشخص بود. خواست آمریکا این است که به تدریج  ما را مجبور به عقب نشینی از منافع خود کرده و با فرسایش توان ما در همه ی زمینه ها و فتح سنگر به سنگر ما را به کشوری پست و ذلیل مانند عربستان سعودی تبدیل کند.

 

گر چه اتحادیه اروپا تعهد خود را نسبت به برجام اعلام داشته، اما این توافق تا زمانی که با پایبندی عملی و نه لفظی آمریکا به عنوان یکی از ارکان توافق همراه نباشد برای ما اعتبار کافی نخواهد داشت و این عدم اعلام پایبندی یعنی آمریکا به دنبال ایجاد صلح نبوده بلکه به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی ایران، پیشبرد منافع خود در منطقه خاورمیانه  و سایر نقاط جهان و  ادامه جنگ افروزی هايش بوده است.

 

در چنين شرایطى از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار میرود تا قدرت خود را به نمایش گذاشته و از دشمن زهره چشم بگیرد. چون دیگر کسی نیست که از نمایش شهرهای موشکی آزرده خاطر شود و آن توهین کنندگان دیروز نیز به ناچار امروز به صف دوستداران سپاه اضافه شده اند و حتى ديگر كسى نيست كه به خود جرأت دهد سپاه را در ليست گروهك هاى تروريستى قرار دهد.

 

امیدوار بودیم این صحبت های رياست محترم جمهور را زمانی میشنیدیم که به صنعت هسته ای ما این مقدار ضرر وارد نشده بود و منافع ملی ما مورد تهدید نبود.

 

در این برهه ی حساس کنونی که وحدت و انسجام ملی بزرگترین سرمایه ی کشور است، بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند به نمایندگی از تمامی دانشجویان انقلابی و به عنوان قطره کوچکی از دریای خروشان ملت ایران حمایت خود را از دولت فعلی در راستای جلوگیری از ضررهای جبران ناپذیر به کشور اعلام میدارد، امید است تا با تغییر سیاست ها، گام های مثبتی جهت بازگشت اقتدار به جمهوری اسلامی برداشته شود.

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

بسيج دانشجويى دانشگاه بيرجند

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها