خبرهای داغ:
يكي از مراجع تقليد گفت: انسان هر اندازه در بانك خدا سرمايه‌گذاري كند ماندني است، بايد در نظر داشت مال و ثروت براي دنيا و زينت دنيايي است ولي عمل صالح پاداش خوبي به همراه دارد.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۳۴
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر شعب و جمعی از کارکنان بانک توسعه تعاون استان قم با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: مردم همیشه نتیجه عمل خود را دریافت می‌کنند و سعادت هر انسانی در گرو عملش است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند دو راه خیر و شر را تعیین کرده و خداوند در قرآن انسان‌ها را راهنمایی می‌کند برخی بندگان راه خیر و برخی دیگر شر را انتخاب می‌کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امروز برخی افراد به دنبال خلافکاری می‌روند گفت: این کار زرنگی و هنر نیست، این افراد تنها دنیا را در نظر می‌گیرند و به دزدی، خیانت و خلاف می‌‌پردازند در حالی که آخرتی در راه است.

وی عنوان کرد: چشم‌ها به ظاهر و زرق و برق دنیا قرار دارد در حالی که کالای دنیایی برای دنیا است و در این دنیا می‌ماند کسی که آخرت خود را از دست بدهد ضرر کرده است.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: اگر عمل انسان خوب باشد فضای خوبی پس از مرگ برای او ایجاد می‌شود و اگر انسان دارای عمل بد باشد انسان را اذیت می‌کند باید این مطلب را بپذیریم و باور کنیم که مال دنیا ارزش ندارد و ماندنی نیست و مقطعی است ولی اعمال انسان ضایع نمی‌شود و ماندنی است.

وی با بیان اینکه انسان هر اندازه در بانک خدا سرمایه‌گذاری کند ماندنی است گفت: مال و ثروت برای دنیا و زینت دنیایی است ولی عمل صالح پاداش خوبی دارد که آرزوی هر انسانی است.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: همه ما دو راه امانت و خیانت در پیش رو داریم بستگی دارد کدام راه را انتخاب کنیم برخی وجودشان منشأ برکت است زیرا در خدمت مردم هستند و کارگشایی می‌کنند و خداوند درباره آنها به پاداش و حقوق مناسب وعده داده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر هدف خدمت به مردم نباشد پاداشتان همان پاداش دنیوی است و از خداوند طلب ندارید بنابراین از امروز نیت را برای رضای خدا و کمک به بندگان قرار دهید تا از هر دو حقوق دنیایی و آخرتی بهره‌مند شوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها