احمد درویشی
فرمانده سپاه ناحیه میناب:
طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: در مقابل پیمان شکنان باید محکم ایستاد.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۴۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمرگان،  فرمانده سپاه ناحیه میناب آمریکا را کشوری قانون شکن،استعمارگر و غیر قابل اعتماد دانست و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری قبل از مذاکرات برجام غیر قابل اعتماد بودن به آمریکا را به مسئولین گوشزد کردند،امروز چهره پلید آمریکا بر همگان نمایان شد.

احمدی نیا جواب پیمان شکستن را پیمان شکستن دانست و اظهار داشت:طبق آیه صریح قرآن کسانی که با مسلمانان پیمان می بندند و پیمان می شکنند باید به آنان سخت گرفت و در مقابل آنان محکم ایستاد .

 

طالب احمدی نیا موضع سردار جعفری فرمانده کل سپاه را در خصوص قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی موضعی شجاعانه، محکم و بر گرفته از آیات قران دانست و افزود:آمریکا می داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی محض از ولی فقیه جواب یاوه گویان و پیمان شکنان را بلا فاصله خواهد داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار داشت:جواب اهانت و زورگویی را باید با زورگویی داد همانگونه که با تهدید فرمانده سپاه، آمریکا جرئت نکرد سپاه را جزء گروههای تروریستی قرار دهد.

 

احمدی نیا گفت: تاریخ در جای جای کشور مان خیانتهای آمریکا را بازگو می کند و این کشور استعمارگر لحظه ای دست از خیانت و چپاول کشورمان بر نداشته و مسئولین کشور باید بدانند آمریکا غیر قابل اعتماد است و توسعه کشور با اتکاء به ظرفیت های داخل کشور محقق می شود نه دل خوش کردن به آمریکا.

 

 

ارسال نظرات